Tisknout je přece tak snadné, zdroj: HP
A právě s Yahoo chtějí do těchto výstupů nasadit klasikou reklamu, avšak lokálně orientovanou podle dostupné IP adresy. Reklamní systém Yahoo se však nejspíš bude týkat pouze trhu ve Spojených státech a pro jiné oblasti nejsou známy podrobnosti. Osobně se mi nápad s mrháním barvy na reklamy příliš nelíbí, ale ani samotná funkce „scheduled delivery“ možná nebude takovým hitem.
Chystané e-tiskárny mají totiž i jiné přednosti. Zřejmě poběží na chytrém systému webOS, můžete na nich brouzdat internetem a hlavně lze tisknout jednoduše tak, že tiskárně pošlete e-mail a do přílohy vložíte některý z podporovaných formátů (doc, ppt, xls, txt, pdf a obrázky).
Více o chystaných web-based tiskárnách najdete na speciální portálu ePrintCenter.
Zdroj: ComputerWorld, HP