Já mám takové dilema.
Hrál jsem hru Industria, nedělám jim tím reklamu, protože je totálně zkriplená hra, která měla potenciál, ale výrobce to z nějakého důvodu neukočíroval. No nejspíš narazil na problém s unreal enginem, kterej jak říkám není určen pro vývojáře her, ale pro programátory, čím se jeho praktická uživatelnost rovná nule.
Nicméně k jádru věci" V té hře se dá zapnout na gtx1080 RT osvětlení scény i DLSS. Jasně výkon nic moc, protože to ta karta nestíhá, ale spíš je otázkou, jaktože to jede když to nemá ty speciální jádra ?
Pamatas si s kym NV uviedla RTX 2000? Bolo to s MS. Pretoze tak isto spolupracovala na vyvoji DXR. Toto API pouziva aj NV. Si fakt myslis, ze NV ma na RT vlastne API nezavisle od DXR? Ako podla teba potom dosiahli toho, ze bolo mozne RT v hrach pouzivat aj na nie RTX grafikach? Ako je podla teba mozne, ze aj v hrach, ktore pouzivaju RT a ktore vznikli pred prvymi GPU od AMD s jeho HW podporou, ze ide v nich RT zapnut aj na AMD grafikach? AMD ma nejaky zazracny prutik, ktorym donutila v tych hrach pouzivat RT cez DXR? :-)
Jj. Presne. Vies aky som tam cital nedavno komentar? Nebol sice od DDho, ale aj tak bol "zaujimavy". Zevraj NV mala serverove grafiky s Tensor cores. A tieto chcela za drahsie predat beznym hracom. Tak vymyslali ako ich vyuzit a vymysleli DLSS. Ale museli najst dovod na pouzivanie tejto technologie a potrebovali umelo zatazit GPU. A ako to vymysleli? No predsa pridanim Raytracingu. Takze podpora raytracingu vznikla iba pre to, aby NVIDIA mala dovod predavat hracom karty s Tensor cores. No a AMD musela tiez vydat karty s podporou RT, len aby nevyzerala ze je pozadu. Pritom namiesto toho mohlo byt na kartach viac stream procesorov a mohli sme mat vyssi hruby vykon v hrach. Ale kvoli NV to tak nebolo. Niektori ludia si fakt myslia, ze cely biznis plan NV je zalozeny iba na odrbavani zakaznikov. :-) Aj DD pomaly v kazdom clanku o NV pise o tom, ako su pre NV hraci druhoradi a ze na nich kasle. Niektori citatelia DDWorldu musia hulit strasny matros. DD samozrejme razi svoju politiku nepotrebnosti raytracingu v sucasnych GPU a dokonca naposledy naznacil aj pri FSR ako keby pouzivala tiez AI. Marketing pre AMD u neho bezi na plne obratky.