Opatření jsou to sice hezká a možná budou i účinná ale majitelé služby si jaksi neuvědomují, že buzerace uživatelů znamená zákonitě jejich odliv. Konkurence existuje a oni prostě půjdou jinam. Návštěvnost se logicky sníží. Tohle serveru uložto.cz zlomí vaz. Leda by nabídl nějakou zajímavou alternativní službu. Mohou se třeba dohodnout s autory a distributory podmínky a trumfnout streamové servery na hudbu či filmy jako je u nás pro filmy Topfun nebo Voyo. Tyto služby mají budoucnost ale právě jmenované dvě mají zatím bohužel velmi slabou nabídku, nízkou kvalitu a použitelnost pro platformy (zejména mobilní jako Android atp.). Podle mne mají i příliš vysoké ceny. U Uložto bych nešel cestou paušálu, ale platila by se nízká částka za starší film např. 5 Kč. a za novinku např. 30,- Kč. Současně bych službu proložil dostatečným počtem videí (hudby, knížek apod.) ZDARMA což by mělo motivační účinek a natáhlo by to uživatele. U Hudby by to bylo podobné přičemž by si uživatel skladby kupoval do vlastnictví s provázáním na svůj účet podobně jako u aplikací v Android marketu. S knížkami by to bylo podobné. Jde o marketingový tak, který se osvědčil u některých typů her např. WOT. Nejdříve nalákat klienta na něco ZADARMO a až ho služba dostatečně chytne získá možnost placených bonusů. Nikdy jsem nepochopil uživatele WOT, že si kupují lepší děla a pancéřování nebo zkušenosti ale oni to dělají. Platí a platí. U popisované služby by si tedy uživatelé nejdříve hráli s volným obsahem a pak (až se na služba usadí) by si všimli filmu placeného a platili by.