Hlavní navigace

Názor k článku Další info k Nvidia Ampere: DLSS upscale na 8K je z 1440p, jak je to s 2×FP32 a jiné detaily od JirkaK - Jaktože nejde když máš teoreticky 100x větší bandwith...

  • 7. 9. 2020 7:14

    JirkaK

    Jaktože nejde když máš teoreticky 100x větší bandwith tím že to cpeš rovnou do grafiky komprimovaně místo do RAM z disku a po dekompresi procesorem to cpeš do VRAM nekomprimovaně?

    Streamování obsahu to radikálně urychlí, tudíž je možnost mít méně paměti ve které se drží textury do foroty - proto je normální že hry sežerou všechnu VRAM, enginy spoléhají na preload věcí do VRAM, když je jí dostatek. Obvykle hry cílí na cca 50-70% VRAM a zbytek používají právě na preload.

    S RTX IO a totožnou featurou konzolí to není třeba preloadovat, protože nahrání až v době potřeby bude násobně rychlejší a nebude třeba na něj čekat tak dlouho.

    Ulehčí to i procesoru, při tom 7GB/s je to až 14 procesorových jader.