Hlavní navigace

Názor k článku Nvidia ruší technologii SLI. Už nebudou nové profily pro hry, jen DX12 Multi-adapter od RedMaX - Ono to kdysi vypadalo, ze hracu bude ubyvat...

  • 19. 9. 2020 8:50

    RedMaX

    Ono to kdysi vypadalo, ze hracu bude ubyvat a vyrobci grafik tvrde zaplaci, tudiz napad se dvema grafikama, kdy by hraci nekupovali jednu, ale dve, tudiz dvou nasobne prodeje, davalo to vyrobcum smysl. Hracum tolik ne, protoze ani CF ani SLI moc nefungovalo.

    Dneska je situace jina, grafiky podrazily, hraci uz neubyvaji a vyrobci spis maji problem vyrobit tolik grafik, aby uspokojili vsechny hrace. Tudiz SLI ani CF uz nedavaji smysl ani jim.

    Navic vec, ktera s tim muze souviset, ze se po pocitacich pozaduje, aby byly tiche. Pritom prave grafika dela obvykle nejvetsi bordel. Vzpomente pritom driv, jak nam ty PC hucely jak nejakej parni stroj. Dneska to neni, dneska chcete tichej uspornej procesor jako nabizi AMD a tichou uspornou grafiku, to se bohuzel NVidii naposledy podarilo s Pascalem. Nakonec proto ted nekteri cekame na listopad na zazrak, ze po 350W zbijecce NVidie prijde na radu usporne vykonne AMD jako takovy zazrak z cisteho nebe, ale osobne se tomu take spis usmivam, uvidime.