Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nvidia ruší technologii SLI. Už nebudou nové profily pro hry, jen DX12 Multi-adapter. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 9. 2020 0:22

    CNN (neregistrovaný)

    Ak urobis multithreadovy task, kde cast uloh spustis na GPU1 an cast na GPU2, ziadny vendor s tym nic nenarobi, leda zeby kompletne zakazal nainstalovat drivre, ak je v PC uz konkurencne GPU. Problem je, ze je to vlastne rovnako komplikovane ako multithreadove ulohy so vzajomnou synchronizaciou pre CPU (v skutocnosti este viac, pretoze u plynuleho a rovnomerneho fps si nemozes dovolit ani najmensi starving jedneho threadu na ukor druheho). Takze - kto by to pre tak mikroskopicky trh robil? Jedine snad v pro render aplikaciach, co sa predavaju za desat az sto tisice dolarov. To hry nie su ani nahodou.