Hlavní navigace

Názor k článku 65" herní monitory BFGD s G-Sync HDR vyjdou až příští rok. Mají stát přes sto tisíc od RedMaX - NVidia proste zacala tlacit RT predcasne, protoze si...

  • 25. 8. 2018 12:56

    RedMaX

    NVidia proste zacala tlacit RT predcasne, protoze si to muze diky nulove konkurenci dovolit. To je v poradku a docela tomu i rozumim. Jenze NVidia to podala zpusobem, kterym dela z lidi blbce. K cemu je cele to haloo, kdyz to ve skutecnosti jede jen ve fullHD a jeste na superhighendovych kartach.
    A znovu opakuju, toho RT tam neni mnoho, jinak by to nejelo ani na tom superhighendu.

    Zpetnym pohledem preci musi byt kazdemu jasne, ze NVidia uz nadale nemohla zustavat u DX10/11 karet, coz proste Pascal je i pres jako podporu DX12.
    Tak prisla NVidia s Volta generaci, kterou ale nepustila ani na trh, protoze proste chapali, ze to nema potrebny vykon a dopadli by stejne jako AMD sa Vega generaci.
    NVidia teda dal zvysovala vykon, ale pokud se chteli odstrihnout od DX10/11 smerem k DX12, zjistili ze to nejde a ze je treba stejnej rez, kterej uz udelali v AMD, tak vymysleli oduvodneni propagaci raytracingu, coz je proste predcasne.

    Ono si pockej na testy, uvidis ze to presne tak bude, ze posun Turingu bude predevsim v DX12 a k tomu u RT jim budou vychazet zazracne vysledky, kde nebude zduraznovan pouzitelny vykon, ale vykon oproti predeslym generacim.

    Ve skutecnosti je Turing takova NVidiacka Vega, nic vic, nic min. Uvidime, co bude dal.