Odpovídáte na názor k článku 65" herní monitory BFGD s G-Sync HDR vyjdou až příští rok. Mají stát přes sto tisíc. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
NVidia proste zacala tlacit RT predcasne, protoze si to muze diky nulove konkurenci dovolit. To je v poradku a docela tomu i rozumim. Jenze NVidia to podala zpusobem, kterym dela z lidi blbce. K cemu je cele to haloo, kdyz to ve skutecnosti jede jen ve fullHD a jeste na superhighendovych kartach.
A znovu opakuju, toho RT tam neni mnoho, jinak by to nejelo ani na tom superhighendu.
Zpetnym pohledem preci musi byt kazdemu jasne, ze NVidia uz nadale nemohla zustavat u DX10/11 karet, coz proste Pascal je i pres jako podporu DX12.
Tak prisla NVidia s Volta generaci, kterou ale nepustila ani na trh, protoze proste chapali, ze to nema potrebny vykon a dopadli by stejne jako AMD sa Vega generaci.
NVidia teda dal zvysovala vykon, ale pokud se chteli odstrihnout od DX10/11 smerem k DX12, zjistili ze to nejde a ze je treba stejnej rez, kterej uz udelali v AMD, tak vymysleli oduvodneni propagaci raytracingu, coz je proste predcasne.
Ono si pockej na testy, uvidis ze to presne tak bude, ze posun Turingu bude predevsim v DX12 a k tomu u RT jim budou vychazet zazracne vysledky, kde nebude zduraznovan pouzitelny vykon, ale vykon oproti predeslym generacim.
Ve skutecnosti je Turing takova NVidiacka Vega, nic vic, nic min. Uvidime, co bude dal.