Právě z toho důvodu se ještě letos dočkáme pokračovatele rodu Tegra, nebude se však jednat o plnohodnotný skok kupředu, spíše půlkrok. Napovídá tomu i název – Tegra 3+. I tak se dá očekávat navýšení výkonu, zatímco spotřeba by měla zůstat stejně nízká vysoká.
Společnost se navíc nechala slyšet, že do roku 2014 chce výkon grafických karet srovnat s aktuálními herními konzolemi Xbox 360. Vyrobila k tomu i takový parádní graf, který se podařilo někomu vyfotit a dostat na internet (původním zdrojem je server AnandTech).
Jenže graf napadá na obě nohy. Redaktorům z TechSpot se nelíbí, že linky u konzolí jsou ploché, kdežto mobilní a počítačové grafiky neustále rostou (nikoli vlivem hardware, ale vlivem schopností vývojářů vymáčknout maximum výkonu).
Osobně se mi nelíbí další dvě věci – tou malichernější je vertikální osa grafu, která není lineární. Jenže to by to pak nevypadalo tak dobře. Pak je tu ale další věc, a tou jsou nové konzole. Ty s největší pravděpodobností vyjdou dříve než v roce 2015 (který už v grafu není). A jejich výkon rozhodně poskočí výrazně víc, než předpokládá tečkovaná linie.