Taky se Vam zda, ze ten odlesk ve vode je po tom upgradu jeste vic zakostickovany nez pred tim?
https://www.cnews.cz/wp-content/uploads/2018/12/nvidia-battlefield-ray-tracing-patch-02.png
Podobny efekt jde videt na low bit videich..
Opravdu kvalita clanku tady jde od desiti k peti (nebo spis k nule). Celej clanek je zase plnej vymyslu a bachorek o nejakym snizovani kvality. V tom videu od DICE/Nvidie se jasne rika, ze se nastaveni kvality nemeni, naopak ze pridavaji vic paprsku a aplikuji je na vice povrchu:
"We haven't changed what the quality levels do for this updates. What we do is we increased the amount of rays we shoot in the scene as you go from low to ultra and also it affects more materials."
https://youtu.be/-wy45bQe_XA?t=43
"So we put a lot of research into what we call Variable Raytracing. This allows us to place the rays where they matter .. This actually allows us to improve performance and improve the quality level."
https://youtu.be/-wy45bQe_XA?t=55
Takze je to presne jak jsem rikal pred par dny. To vazne nikdo z redakce nema zadny svedomi, ze nechaji Olsana psat tyhle blbosti bez reakce?
Já pořád nemůžu pochopit jednu věc, jak může někdo kritizovat něco, na co si ani ve snu nesáhne, co si nevyzkoušel, v podstatě je to jen závist? Jsem vlastník této věci a toho, tak mám právo o tom psát tohle a toto. Vycházím z jasných zkušenosti s danou věcí. V tomto směru se divím článkům Admirála Tynyta.
Protoze marketing...
..protoze NV hypovala uvedeni tech karet s novou technologii, kterou de-facto nemela hotovou a nebyla schopna ji ani dat uzivateli..
Kdyby Turing uvedli normalne bez RT hypu a ten dali jako novou featurku, ktera je zatim v "demo" fazi, tak bylo vsechno ok. To by ale par kravataku nedostalo svuj bonus...
Myslím, že to je uvedeno i tady. Proměnlivé řešení RT. Snaží se optimalizovat tak aby to mělo co nejmenší dopad na kvalitu obrazu. Jinak Je super že zapracovali i ne ne RT jak je uvedeno. Tam jsou nárůsty výkonu opravdu pořádně znát. Čili měly by být FPS stabilnější, kdy padaly dolů i nejen kvůli RT. Což celkově zvedne FPS.
Čekám až se provedou testy a někdo se podívá i na porovnání kvality obrazu. To co píše Dice a nVidia je fajn, ale radši se podívám na nezaujatý pohled na věc. Jinak zatím palec nahoru :-)
https://www.svethardware.cz/dice-slibuje-navyseni-vykonu-ray-tracingu-v-battlefield-v-az-o-50/48135
Maudite půjdeš i tam napadat autora a psát něco o zaujatosti?
Ahoj Vlko
hele kdo chce si to zaplati. kupovat grafiku jen kvuli RT je podle me zatim nesmysl. Technologie to je fajna jen zatim co se her tyce v plenkach a stavajici HW ani nema uplne dost vykonu. Porad pisu ze to je spis na ukazku a lepsi vyuziti prinesou az nastavajici generace. Cili az se to vic rozsiri, tak se zvednou i naroky, protoze novejsi grafiky to budou zvladat a tyto co se tyce RT rychle zastaraji. Jinak vykon pokud nepocitam RT je pekny. Ted se uz i srovnaly ceny 1080Ti vs 2080 (ceny 1080Ti bohuzel stouply) , takze uz i 2080 je myslitelna grafika. Jinak zatim podle me byly nejzajimavejsi 2 a to 2070 kvuli cene a pak 2080Ti kvuli vykonu. Ostatne ted budu kamaradovi skladat PC s 2070.
@maudit
Jo to viděl/slyšel, ale ta věta moc nedává smysl proti tomu zbytku videa, a v tom úvodu je torošku bez kontextu, takže se mi to moc nezdá.
Pak se tam muví o variable rate ray tracingu, omezení toho efektu u vegetace, snížení kvality u medium (ale to zase byl bug, takže to se asi nepočítá?).
Variable rate RT zlepšeuj evýkon proto, že někde sníží kvalitu, čímž se získá řas navíc, použitelný jinde, Není to oběd zdarma, stejně jako variable rate shading. (Jde o to, aby se to využilo rozumně s minimálním viditelným dopadem, ale to se zase musí ověřit...)
"Taky se Vam zda, ze ten odlesk ve vode je po tom upgradu jeste vic zakostickovany nez pred tim?"
Vůbec bych to podle toho videa neposuzoval, protože myslím nikde na tom videu nejsou vedle sebe dva stejně vypadající snímky (stejný pohyb/místo/úhel/stejné plameny atd). Takže třeba když jsem si udělal ty screenshoty, tak jsem ex post zjistil, že ten rozmazaněji působící žlutý baráček na tom ledě (nemá okna) je jenom důsledek toho, jak se ten odraz mění při pohybu, v jiném snímku zase ty okna má a pravděpodobně by zase jinde nebyla v tom odrazu vidět na té původní verzi.
Ideální by bylo, kdyby pohyb byl úplně naskriptovaný, aby se fakt dalo porovnávat pixel po pixelu, ale to tohle video neumožňuje. Takže opravdu, jakýkoliv rozdíl tam vidíte, tak mže být jenom rozdílným pohybem a já bych na tom zatím závěry nedělal.
Samozrejme je to jen zavist, v Tynytove pripade je to jeste silnejsi diky tomu, ze si definuje svoji vlastni hodnotu pres urcitou znacku (AMD) a ta se propada stale vic. Neuspechy AMD tak primo ovlvnuji jeho vnitrni rovnovahu, i kdyz si to treba sam nepriznava. Pak ma takovehle extremni reakce.
tynytku, zaseky po smrti, pri oziveni, nemoznost se vratit do hry a infinite loading screen po zmene mapy, byly pritomny v bete. tedy nikoliv ze v bete "to fungovalo". To v ostre verzi byly tyto problemy odstraneny. kdyz uz vam dosla mantra o 1080@60 a je zrejme, ze se to bude jen lepsit, zacnete svadet stavajici a jiz opravene chyby na raytracing? u dice, ktere zmrvilo BF 4 tak, ze odesla vetsina hracu BF3? u Dice, ktere nebylo schopne opravit netcod BF4 dva roky? Mam v BF4 pres tisic hodin, takze jsem velmi dobre obeznamen se vsemi peripetiemi od zacatku az dodnes.
Nelze se divit, kdyz se porad pracuje s mantrou o snizovani kvality obrazu bez jakychkoliv dukazu. To ze se pridaji rays a nasmeruji tam kde to je nejvic videt je zvyseni kvality, ne snizeni. Za soucasneho zvyseni vykonu. Ja vim ze to tu hodne lidi boli boli, ale neni treba se ztrapnovat popiranim nepopiratelneho.
Pánové, proč "gay tracing"? Jako sice to stojí dost výkonu a momentálně je to jenom na drahých GPU, ale technologie jako taková přece špatná není, efekt toho zrcadlení vypadá v té hře dobře (možná ho tam někde dali moc, ale to je jako u filmu, tam se tam efekty přehánějí).
Vysmívat se tomu mi přijde že je dost na silu a akorát to ještě víc vyhrocuje ty diskuse...
Suhlasím ...., ale
...ja keby som teraz kupoval hlavne bazar. Super ceny su teraz a rok-dva zaruka. 1080ti za 500e, 1080 350e, 1070 280e, 1060 6g/rx580 8g 180e ...ako natrafiš. No nekup to :D
Ciže miesto 2070 čo je +- 1080ka by som vzal práve bazar. napr..1080 a ušetrene investoval dakde inde, alebo tu 1080ti s výkonom 2080ky + viac vram. Samozrejme so zarukou.
To ale nebyla pointa myho komentare. Kde jsou nejake dukazy o snizovani kvality? Aspon nejake naznaky? Prave proto, ze ve videu se mluvi o presnem opaku (at uz si o tom myslis, co chces).
Ty si proste v tom tvym iracionalnim hatu proti Nvidii vymyslis negativa jak na bezicim pase, bez podkladu. To same v blede modrem jako s DLSS. A samozrejme jako maly decko si tam propasujes "upscaling" DLSS, i kdyz uz ti to bylo mnohokrat vyvraceno a ted naposledy samotnou Nvidii pri uvedeni Justice.
Přesně... nic si z toho nedělejte, ten kluk je dlouhodobě úplně mimo a vidí to každý, až na pár jeho věrných pejsků... žijí ve svém červeném mikrokosmu, kde bych chtěli vládnout a vnucovat všem své myšlenky... rozdílné názory jsou trestány hromadným útokem na autora, popř. okamžitou demagogií pod článkem, který jim zrovna nehraje do karet (všimněte si, obvykle mají tyto šelmy své příspěvky hned na 1. - 3. místě v diskuzi, aby jejich zcestnou propagandu náhodou někdo nepřehlédl) ...
Tak oni je celkem jedno, jestli je to z uplne stejne sceny nebo ne. Na te prave fotce, pokud to neni sprasenym videem, je videt celkem spolehlive "bricketa" jako cune neboli bloky, ktere byvaji zpusobene renderingem v prilis nizkem rozliseni a pak 'roztazenim' do vyssiho. Myslim, ze to byl i pripad pred updatem, jen si nejsem jisty, jestli to bylo az tak okate.
Takze zlepsili vykon tim, ze cast efektu oddelali pryc, takze az to budou chti posunout na 4K, tak oddelaji dalsi efekty a sice to bude behat stabilne, ale zadne efekty nebudou videt.
O to totiz jde zcela zasadne. NVidia nema v grafikach dostatek vykonu pro RT a tudiz cime mene RT efektu, tim lepsi vykon a najlepsi vykon, pokud se RT efekty vypnou uplne, jenze k cemu pak cele to divadlo bylo, ze jo!
Víš mě nebolí nic... já naopak píšu, že si počkám na ne PR ale na nezaujaté testy... Vysvětli mi prosím co je na tomto postoji špatného. To že neberu co kdo a svém výrobku řekne či napíše? Promin ale já se dívám na recenze i mimo oblast ICT .
Já totiž na rozdíl od Vás nevidím pouze 1 značku a jak si můžeš i během toho týdne dohledat říkám to neustále...
Az na to, ze ten obraz ma kvalitu konzolove optimalizace, kde jsou nektere veci rozmazane s par odlesku navic, si ted fanatici muzou opakovat mantru +50%. Sice medium je ted low, ale my mame 50% navic, tak se budeme tvarit, ze se zvedl jen vykon a na kvalitu tise zapomeneme, co? ;) Jak to rikal ten Honza? Aha, stop fanatizmu!
Řeknu to jednoduše: protože to není klasický Raytracing. :-) Až to opravdu bude počítat celou scénu pomocí algoritmu pro RT, pak ať se to jmenuje Raytracing.
Proto jsem zavedl tenhle řekněme "pracovní název", když jeho autoři zcela očividně totálně přestřelili a z obecné metody vykreslování udělali pouhý neobecný plugin pro rasterizační techniku. A zcela neskromně si myslím, že i tento název do velmi velké míry odpovídá tomu, co tento proces ve skutečnosti dělá.:-)
Maudit a jeho hejtování všeho a všech, co neoslavují Nvidii.
Tak to prostě nečti, jen blbec se pořád vrací tam, kde ho to sere a dle komentářů jsi teda pořádný. Prostě čti jen články od Obra a pak budeš spokojenej a nebudeš se rozčilovat.
Za mě je RT k ničemu, chci rychlou akci a toto "zpomalovadlo" je proti mému myšlení. Možná u RPGček, kde se můžeš kochat okolím, ale u akcí je to k ničemu a nevěřím, že kdokoliv s 2080Ti má RTX zapnuté - maximálně masochisti a ti co chtějí často umírat
V tom videu se o snizovani kvality nemluvi. Naopak se tam mluvi o tom, ze se kvalita zlepsila. Doporucuju ti pustit si to originalni video od DICE/Nvidia vyvojaru.
Odkaz na nej v clanku samozrejme chybi (z ocividnych duvodu, pravda nekterejm lidem smrdi), takze tady:
https://youtu.be/-wy45bQe_XA
Rikat si muzes co chces, stejne jako trombo nebo azznoha muzes dokola omilat svoji objektivitu, je otazka nakolik ti je to platne.
Nicmene pokud si prectes jeste jednou co jsem napsal, mluvime o mauditove nazoru na prezentaci faktu a domnenek, a nedostatecnym oddelenim obojiho.
Samozrejme ze to je klasicky raytracing. Jen vyuziva chytre optimalizace jako BVH, VRS a kvuli zachovani kvality geometrie renderuje geometrii klasickou rasterizaci - vse kvuli tomu, aby bylo potreba mene paprsku - ale samotne paprsky funguji uplne klasicky. Napovedou ti mohl byt fakt, ze se ty same Turing karty daji pouzit k akceleraci klasickych raytracing rendereru (a tak taky Nvidia cili jejich workstation verzi).
Utahuješ si z imaginárního nepřítele tvého miláčka. Fanatizmus jak vyšitý, vždy jsi sežral prakticky vše co ti marketing Nvidie předhodil a to i s navijákem. Tady jsi Redmarxe školil, že se plete, že při vydání Turingu bude 21 her s RT, kde ty hry máš?
https://www.cnews.cz/nvidia-turing-geforce-rtx-odhaleni#comment-192673
Ve stejným příspěvku a dalších píšeš že RT zrychlí hry a spoustu dalších krávovin, na který jsi skočil jak malý děcko. Protože jsi ukázkový fanatik, který se absolutně nedokáže dívat na grafický HW s odstupem.
#stopfanatismu
Ne protože to je od nvidie, ale protože to zneužívá zavedenou terminologii a naprosto to neodpovídá očekávaným výsledkům.
Pokud bys o šlapacímu autíčku říkal, že se jedná o osobní automobil, tak si všichni kolem tebe budou klepat na čelo. A to přesto, že autíčko jako auto vypadá, nebo jej připomíná - všichni ovšem vědí, že se nejedná o totéž. V případě gaytracingu ovšem tvrdíš, že se jedná o plnohodnotný raytracing?
To není pravda, pan Crha guru IT a jako jeden z mála majáků v rozbouřených vodách IT stojící na pevné skále, by pěl ódy i na AMD kdyby s tím přišla AMD. Nemám s tím žádnej problém. Chtěl jsem teď napsat za co všechno bych AMD v GPU vychválil, ale jaksi nemůžu na nic přijít? Snad jen ten Vulkán dobrý a dál? Pomůžeš mi?
Hnizdile, ja chapu ze tvuj mozek to neni schopen pojmout, ale mi je nejaky RT spolu s NV ukradeny, Stejne jako je mi ukradeny AMD.
Ja jsem technicky nadsenec, ktery se diva na veci pragmaticky podle potreb a pomeru vykon/cena. RT jako takove se mi libi, nicmene je to momentalne demo a dlouho demem jeste zustane. Neco co ty nedokazes vubec pochopit se svoji jednoduchou logikou fotbaloveho fanatika.
Hnizdile, ja se snazim narozdil od Tebe nelhat. To ze ty neco takvoeho nechapes, je podle tvych prispevku jasne. To ze jsi mentalne pochroumany a lecis si mindraky v diskusich, kdy se potrebujes primknout k necemu, co ti dava oporu a pocit, ze nekym jsi, v tvem pripade NV, Intel, ti rekne po prvni navsteve, kazdy psycholog. Zbytek tvoji persony rozebirat nebudu. Pokud chces, muzu ti udelat psychologicky rozbor na tvujo soukromou emailovou adresu ;)
Ty jsi mi ukradeny, ale nemam rad, kdyz nekdo jako ty nedela nic jineho, nez jen rypa, coz je jen dalsi znamka pochroumaneho emocniho videni sveta, vetsinou se da z toho usuzovat na problemy v detstvi, atd. Vic ti tu psat nebudu, protoze to neni korektni, ale muzes si byt celkem jisty, ze pro lidi, co se trochu zabyvaji trochu psychologii, tak si v tobe ctou jako v knizce...jestli te to bavi ze sebe delat takhle verejne vola, to uz je na tobe.
"zkus autoanalyzu, nikdo se tu tolik nevenuje ostatnim, jako ty! ".. zase spatne Hnizdile..ja jsem Tebe nikde nezminoval, pouze jsem mel prispevek ohledne kvality RT. Protoze ty stejne jako Maudit berete vsechno jako utok, tak jste se ozvali. To je vsechno. Ja jsem se ti nevenoval, ale ty mne ano ;)
Necekam, ze to pochopis..
Mi dost protže Ty a maudit ste se už tu předvedli mnohokrát.
Jinak vidím, že Ti aspoň sklaplo s tím neustálým obviňováním... Aspoň už tu nečtu neustále o vláknu kde máš něco dokázat co by mě mělo nějak očernit...
Maudit opakuje PR co kdo napíše... Ty když něco vyrobíš, tak taky nebudeš psát něco špatného a vyzdvihneš jen pozitiva... To objektivní ale není... To až se na to podívá někdo jiný...
PS: ulehčím Ti to... ať nemusíš hledat... Najdi mi tam jen 1 značku a jak se za ni biju do roztrhání těla tak jako to děláte vy ;-)
https://www.cnews.cz/trzni-podily-vyrobcu-gpu-samostatne-graficke-karty-q3-2018-jon-peddie-research#comment-199956
Hele tys tu byl za to lhaní a očerňování lidí i napomenut ne já...
A pokud umíš číst zak píšu toto "Snaží se optimalizovat tak aby to mělo co nejmenší dopad na kvalitu obrazu. "
a hlavně to uzavírám tímto "Čekám až se provedou testy a někdo se podívá i na porovnání kvality obrazu. To co píše Dice a nVidia je fajn, ale radši se podívám na nezaujatý pohled na věc. Jinak zatím palec nahoru " já vím, že Tobě stejně jako Mauditovi se nesmí o nVidii ani jinak než PR uvažovat, ale ne já radši použiji mozek a počkám si na ty testy...
hnizdo
super dík za nahrávku na smeč :-) Byl jsi napomínán mimo jiné i za to, že ses snažil očernit mě osobně :-)
Tak a teď k tý vlastní meducíně :-) Najdi mi vzhledem k tomu, že tu vedeme debatu my dva ... kde jsem jak píšeš psal něco podobného... "kdyby tu nebylo od vas tolik tech idiotu, debilu, dementu, kretenu atd. atd., " Mno hodně štěstí ;-) Dolpadneš stejně jako předtím jak ses snažil tvrdit že dělám něco co nedělám :-) Čili zase lež ve Tvém podání?
@tombomino 4.12.2018 at 11:38: Myslim, ze by nebolo od veci vas zabanovat vsetkych troch, tym myslim Maudita, Hnizdo a teba. Poslednou dobou sa to tu pre ten vas spam, kde si navzajom dokazujete kto je vacsi kreten skoro neda nahrat do browsera. Tynyt, alebo Vlko je sice tiez fanatik, ale aspon to tu nespamuju na uroven, ze sa diskusia neda citat.
Kochrenku, ty se odvazujes se mne pokouset chytat za slovicka, pote co tu vedouci vaseho rudeho politbyra trombozka dneska predvedl? Po tech urazkach co pravidelne TY rozdavas mne, crhovi, mauditovi a vsem co jsou mimo vasi klaku? Hm? Hnizdecko lasky a nenavisti k amd?
Staci pouzit google. Lzes a napadas stejne jako trombo, jenom mene vulgarnim zpusobem.
Vysmival ses tu mauditovi pri kazde prilezitosti pri debatach o RT, a dnes jsi k smichu ty i s celym vasim ansamblem. Tak si najednou hrajes na objektivniho, jenze to funguje mozna na lidi co to tu posledni pulrok necetli ;)
https://www.cnews.cz/co-vyjde-letos-za-radeony-amd-pry-chysta-refresh-gpu-polaris-coby-radu-rx-500x/#comment-185456
Vidis to. Opet jsem te usvedcil a k cemu to bude?
Ses trošku splet ne? psal jsi toto ;-) "tech idiotu, debilu, dementu, kretenu atd. atd.,"
Toto je jistě šílená nadávka :-D "@hnízdečko lásky a nenávisti k AMD" No jak jsem posal bylo to čistě konstatování faktu a na přání Jana O. jsem to přestal používat :-)
Co se týče ostatních psal jsme tu několikrát ať se mírní ale zbytečně...
Stále čekám máš možnost když píšeš že půl roku hledej šmudlo :-)
tynyt: To, čo tvrdíš, je ale iba tvoje presvedčenie, ktoré je skôr ovplyvnené tým, že proste nemáš rád NV a jej kožeňáka. :-) Tak automaticky pre teba NV dovrzala produkčnú verziu jej hry. Ako som písal aj inde a ako spomínali aj iní v diskusii, pamätám si na BF 4, ktoré aj pol roka po vydaní malo dosť veľké chyby a to nepoužívalo žiadne RTX. V prvom rade my ale nevieme čo sa stalo a prečo sa objavili v produkcii chyby, ktoré v bete neboli. Sú to ale veci, ktoré sa proste stávajú. Hlavne keď pracuješ pod tlakom s malým časovým rámcom. Kľudne sa môže stať, že opravou jednej chyby vyrobíš X ďalších. Vôbec na to nepotrebuješ firmu NVIDIA.
Mareknr: Ne, pleteš se. Nvidia si jen koupila reklamní prostor (když to řeknu obecnou řečí). To EA/DICE jsou vydavatelé hry, kteří mají hru pod kontrolou, a je to jen jejich výlučná zodpovědnost, zda v hře prodají reklamní prostor, a zda to bude mít nějaké dopady, jako třeba prodloužení doby vývoje a odklad vydání, nebo chyby a nedodělky ve hře. Že nemám rád NV je fakt, v tomto ohledu ale zodpovědnost má někdo jiný - ten kdo prodává svůj produkt/výrobek.
Odbočka k BF4: Já se na BF4 pamatuju taky docela dobře, účastnil jsem se dokonce i bety. Ano - v betě se hráči propadali pod úroveň levelu kvůli kráterům po minách apod., ale v plné hře byla většina těch nejzásadnějších chyb vychytána - ne že by tam žádné nebyly, ale nebyly zásadního typu. Jiná věc byl server code, který se dostal do použitelného stavu relativně pozdě.
Tombomino, ja uz tu v naproste vetsine diskuze jen ctu, protoze uz nemam potrebu vyzivat se dikutovanim. V poslednich par mesicich ale i to cteni je jiz nad lidske sily a je uz celkem u zadele, kdo jak kvalitni prispevky pise, protoze se to utapi v tom hnoji, ktery ty, tynyt, maudit, crha a dalsi obracite vidlema. Byt Janem Olsanem, hodil bych vam vsem ban.
Copak, prednul ses do "lalalalala ja vas neposloucham lalalalala" modu? Svet je na tebe zlej vid :) Samozrejme, ze to je raytracing.
"DirectX Raytracing (DXR) is a feature of Microsoft's DirectX that allows for hardware real-time raytracing"
https://en.wikipedia.org/wiki/DirectX_Raytracing
Denial z dlouhodobyho hlediska neni vubec zdravej, vis co. Nemel bys to delat :)
"@CNN.. a jeste poznamencka.. pokud nevidis rozdil mezi prispevky Hnizda, Maudita oproti tomu, co tady postuji ja, tak je mi te docela lito."
Jojo, ztělesněná objektivní kvalita:
tombomino 4.12.2018 at 9:22
nikoliv hnizdo, jen zeleny hadr pro nektere blbce jako jsi ty ..
tombomino 4.12.2018 at 9:33
dalsi zeleny blb se pridal..
tombomino 4.12.2018 at 10:32
Hnizdile, ja chapu ze tvuj mozek to neni schopen pojmout, ale mi je nejaky RT spolu s NV ukradeny, Stejne jako je mi ukradeny AMD.
Ja jsem technicky nadsenec, ktery se diva na veci pragmaticky podle potreb a pomeru vykon/cena. RT jako takove se mi libi, nicmene je to momentalne demo a dlouho demem jeste zustane. Neco co ty nedokazes vubec pochopit se svoji jednoduchou logikou fotbaloveho fanatika.
mikymauz 4.12.2018 at 20:22
- no já bych tam určitě taky patřil :-) Jediný rozumný rozhovor sem tu měl s Vlkem. Ale to proto že to šlo.
Jinak že mám rozepře s
- Mauditem - no dyť to je fanatik non plus ultra... A neustále se snaží napadat a nálepkovat všechny co nesdílí jeho mantru... Dokonce se nechutně naváží i do Jana O.
- Hnízdem - ten bude míň vyhraněný, ale je mu zas blízké očerňování druhých... Včetně tedy mě a proto mu to dávám sežrat.
- Crha - no to je případ sám pro sebe... už je to jeho trolení až otravné... A evidentně ani HW pořádně nerozumí. Krom toho tu lidi označuje za socky ubožáky a pod...
Na druhou stranu taky nesouhlasím s pojmem gay tracing... A prosil jsem tu i Toma aby se ubralo na hrubých výrazech. Nicméně i já se kdysi víc rozčiloval. Ale nemá to smysl... Tyto diskuse mě neživí a ani mi na nich nestojí život... A tak by to asi měli brát všichni... Já se přiznám trolím troly :)
Nedivil bych se kdyby ty vyhrocené vlákna redakce promázla...
Jj tak tohle by chtělo zarámovat :-D Tímhle Maudita setřeš kdykoli :-D Hlavně že ostatní nálepkuje a tituluje... Má u sebe ještě věrného Hnízda a sekunduje jim Crha... No jsem rád že ho mají u sebe. pěkně je dokresluje... Taková silná trojice...
Lidi můžou mít rozdílný pohled na věc a ne ve všem se shodnout a přesto s nimi může být rozumná řeč. Mnoho takových znám a mám je mezi přáteli. I se s nimi scházím, nebo chci sejít.
tombimimno: Jednobarevná slepota panuje u rudých, kteří hejtují všechno s čím nVidie příjde, protože to je nVidie. Přišla s PhysX a vadí to, přišla s RT a vadí to, přišla s tesalací a vadilo to. AMD přišla s DX12 a bylo to super, přišla s vulkánem a bylo to super. Toto je můj problém, a nenajdeme společnou řeč, pokud nedokážete uznat porážku, ustoupit a říct: "OK jsou lepší no, chudák AMD, snad se postaví na nohy a dokážou nVidii konkurovat!" ale to se nestane, protože rudá úderka jsou nezapomětliví závistivci.
:D Nejspíš na rozdíl od tebe počítat umím a obchodováním se živím. Zrovna v pondělí se mi prodaly akcie AMD jak jsem radil posledně. :D 220 litrů profit..
https://www.cnews.cz/amd-financni-vysledky-q3-2018-zisk-propad-gpu-tezba-kryptomeny-akcie-vyprodej#comment-197719
Navíc jsi to vůbec nepochopil jako vždy, zkus si nechat přeložit "up to" a pak popřemýšlej znovu.. :D
Ja nic netvrdim, ja jen tady nikdy nenasel tvuj kriticky komentar k AMD - takovy hezky pripklad je Vega, ktera na korporatnich slidech vypadala naprosto bajecne a dodnes nema aplikovane jiz davno slibovane funkce. V tomto pripade polotovar zrejme nevadi. Tech prikladu by se dalo najit urcite vic. :-)
"tombomino 5.12.2018 at 9:10
@simi..koukam, ze se objevil dalsi trouba, ktery neumi nerozlisovat mezi tim, kdyz nekdo odpovida na nekoho a nebo ryje jako prvni. Zkus to jeste jednou a lepe.."
Asi jsem trouba, který nechápe Vaši potřebu neustále zasí*at diskuze tím samým lejnem stále dokola.
Jsem trouba který nechápe Vaši geniální strategii urážet toho s kým diskutuje.
A ano jsem trouba, který
nechápe, že za (ne)kvalitu Vašich příspěvků může někdo jiný - pochopitelně ten na kterého reagujete. Jako ten trouba dále nechápu, proč si proboha myslíte, že Vaše příspěvky jsou jiné, když jsou tak ovliněny těmi na které reagujete.
"Asi jsem trouba, který nechápe Vaši potřebu neustále zasí*at diskuze tím samým lejnem stále dokola"
..clovece jste opravdu tak natvrdly a nebo se jen delate?
Nevadi Vam Hnizdo a Maudit, ktery jednak placaji jednu hovadinu za druhou, jednak se pod kazdym prispevkem ktery neadoruje jejich modlu chodi vykalet. Pokud Vam vadi, ze na to dalsi, mne nevyjimaje reaguji, tak gratuluji. Jste opravdu trouba a svym prispevkem jste to jen potvrdil.
Mne se libi, jak si hrajete na nekoho. Nevadi Vam, ze pocatecni prispevek byl o kvalite RT a okmazite prvni pripsevek pod tim byl "damage control" od zminovanych panu. Nevadi Vam, ze to samotne je urazka, kdyz Vam neko podsouva neco co neni pravda. A to neni poporve,a le vicemen pokazde. Evidentne Vam to nevadi. Myslite, ze mne bavi na tyhle rypavy neustaly poznamky, lhani a podsouvani techto lidi opovidat?
A jestli mi zase chcete odpovedet neco jako v predchozim duchu, tak si to muzete nechat.
A jeste dalsi vec .. proc drzite hubu Vy, CNN, Mikymauz a dalsi, kdyz se tady Maudit navazi do redaktora (a to ne oprve), ktery se snazi byt tak korektni, ze to snad uz ani nejde? To taky nevadi? Nevad Vam ze pitomec jako Maudit urazi cloveka, ktery vam tady pripravuje asi nejlepsi clanky z dane oblasti, ktere se daji u nas najit. Proc se ho nezastanete, proc nenapisete Mauditovy, at se jde lecit, kdyz neni normalni?
Jste akorat pokrytci, co si hraji na svate..
tombomino 5.12.2018 at 17:37
Koukam, ze jste se docela rozjel tombo, i kdyz se Vam nedivim. Ale nema to moc smysl, delate zle jen sobe.
S tim, jak se tu nekteri navazeji do redaktoru take nesouhlasim, protoze si myslim, ze prave cnews je jeden z mala objektivnich ceskych platku. Vazim si jich i proto, ze nebanuji a nechavaji volny prubeh ruznym nazorum.
Maudite, opakovane jste byl vyzvan k omluve Jana Olsana, takze jestli s tim nesouhlasite, tak nevim, co tu jeste delate - misto kaleni do diskuzi a demagogii se seberte a upalujte na vami vysneny webik, kde si prectete vami prijatelne informace.
Crha 5.12.2018 at 11:02
"Tak zpět do školičky malé dětsko."
Presne tak, pane Crho, zpet do skolicky.
https://www.pravidla.cz/hledej/?qr=d%ECcko
Nechame toho Simiku, to nema smysl. Vy se do mne obouvate a nehapete, ze ja reaguji na neco a uznvam, ze to zasira diskusi. Nicmene ten kdo ten problem vytvoril je nekdo jiny. Vase logika je podobna tomu, kdyz se neko porve v hospode a ti co se branili nebo branii nekoho jineho, tak jsou hozeni do stejneho pytle, jako ti, co to vyvolali.
Nezlobte se, zopakuji Vam to jeste jednou a to i vzhledem ke kometari, ktery jste tady hodil smerem k J. Olsanovy.. jste pokrytec a trouba :)
mikymauz 6.12.2018 at 23:00
Marek je muj moc dobry kamarad. Mam ho i na FB v pratelich a je to jeden z tech, se kterymi se chci setkat a pokecat. V mnoha ohledech mame stejne nazory v nekterych ruzne, ale umime si je slusne a v pohode vysvetlit.
Napadani a urazky mi taky vadi... Bohuzel i kdyz jsem tu lidi prosil aby se toho vyvarovali nepovedlo se... Jinak pokud chces v lete neco planuji tak by ses mohl pridat k pokecu s Markem :-)
"tombomino 5.12.2018 at 16:56 " ".....clovece jste opravdu tak natvrdly a nebo se jen delate?
Nevadi Vam Hnizdo a Maudit, ktery jednak placaji jednu hovadinu za druhou, jednak se pod kazdym prispevkem ktery neadoruje jejich modlu chodi vykalet."
Dochází skutečné argumenty?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam#Podsunut%C3%BD_argument_(straw_man)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam#%C3%9Ahybn%C3%BD_man%C3%A9vr_(red_herring)
Nicméně ano,také mi vadí. Úplně stejně jako Vy a souhlasím s CNN, že zde zas*ráte diskuze. Zapojil jsem se do diskuze, protože mě dostalo Vaše tvrzení, že jsou Vaše příspěvky lepší, když o vlákno níže hned od rána zářily Vaše urážky.
"to samotne je urazka, kdyz Vam neko podsouva neco co neni pravda."
https://cs.wikipedia.org/wiki/Ur%C3%A1%C5%BEka
Ne, není to urážka a je to manipulace, tedy přesně to samé to co převádíte Vy.
"A jeste dalsi vec .. proc drzite hubu Vy, CNN, Mikymauz a dalsi, kdyz se tady Maudit navazi do redaktora (a to ne oprve), ktery se snazi byt tak korektni, ze to snad uz ani nejde"
1, ani o tom nevím, protože se diskuze už nedá číst, kvůli takovým jako vy, co neustále něco nebo někoho zachraňují
2, redaktor se snad dokáže ohradit sám
3, proč bych to měl dělat? Přesně o tohle Vám trolům jde
4, zapojil jsem se proto, že mě zaujalo Vaše přesvědčení(viz výše), nemám v úmyslu opravovat všechny chyby světa
Tombomino: Pokud jsem reagoval na tebe, tak světe div se jen proto, že tebe stále považuji za rozumného. Ještě před cca 1-2 roky byl maudit se svými příspěvky přežitelnou součástí zdejšího koloritu, protože jich nebylo tolik. Od té doby, co ho tu krmíte, je toho cufíl a je to dle mého už v pozici, kdy jeden čeká na druhého, s čím přijde - padouch nebo hrdina, jedna trolí rodina ;)
Jana Olšana považuji za schopného se ohradit sám a taky tak řekl bych činí... a pokud usoudí, že je něco za hranou, jistě zakročí dle svého uvážení. Na to nepotřebuje ani tebe, ani mne, ani nikoho jiného.
Vůči některým z tzv. zelenomodrých i rudých jsem se vymezil. Fakt ale nemám čas ani potřebu stíhat dotyčné na x diskuzích, na rozčilování mám důležitější věci.
Jinak s tebou, tynytem, kochrenem a dalšími jsem neměl a nemám problém slušně diskutovat nebo si i do sebe rýpnout.
A jedno rýpnutíčko si dovolím závěrem - jak často se zastanete třeba Marka Moravčíka na diitu, když ho tam i nevybíravě titulují? (ano, vím, ty jednou nedávno, což mi ale s ohledem na zdejší nasazení přijde poněkud... unbalanced...).