Hlavní navigace

Názor k článku Nový patch upravuje ray tracing v Battlefieldu V, změny zlepší výkon DXR až o 50 % od hnizdo - tynytku, zaseky po smrti, pri oziveni, nemoznost se...

  • 4. 12. 2018 9:10

    hnizdo (neregistrovaný)

    tynytku, zaseky po smrti, pri oziveni, nemoznost se vratit do hry a infinite loading screen po zmene mapy, byly pritomny v bete. tedy nikoliv ze v bete "to fungovalo". To v ostre verzi byly tyto problemy odstraneny. kdyz uz vam dosla mantra o 1080@60 a je zrejme, ze se to bude jen lepsit, zacnete svadet stavajici a jiz opravene chyby na raytracing? u dice, ktere zmrvilo BF 4 tak, ze odesla vetsina hracu BF3? u Dice, ktere nebylo schopne opravit netcod BF4 dva roky? Mam v BF4 pres tisic hodin, takze jsem velmi dobre obeznamen se vsemi peripetiemi od zacatku az dodnes.