Hlavní navigace

Názor k článku Nový patch upravuje ray tracing v Battlefieldu V, změny zlepší výkon DXR až o 50 % od Maudit - Opravdu kvalita clanku tady jde od desiti k...

  • 4. 12. 2018 9:26

    Maudit (neregistrovaný)

    Opravdu kvalita clanku tady jde od desiti k peti (nebo spis k nule). Celej clanek je zase plnej vymyslu a bachorek o nejakym snizovani kvality. V tom videu od DICE/Nvidie se jasne rika, ze se nastaveni kvality nemeni, naopak ze pridavaji vic paprsku a aplikuji je na vice povrchu:

    "We haven't changed what the quality levels do for this updates. What we do is we increased the amount of rays we shoot in the scene as you go from low to ultra and also it affects more materials."
    https://youtu.be/-wy45bQe_XA?t=43


    "So we put a lot of research into what we call Variable Raytracing. This allows us to place the rays where they matter .. This actually allows us to improve performance and improve the quality level."
    https://youtu.be/-wy45bQe_XA?t=55


    Takze je to presne jak jsem rikal pred par dny. To vazne nikdo z redakce nema zadny svedomi, ze nechaji Olsana psat tyhle blbosti bez reakce?