Hlavní navigace

Názor k článku Nový patch upravuje ray tracing v Battlefieldu V, změny zlepší výkon DXR až o 50 % od Jan Olšan - @mauditJo to viděl/slyšel, ale ta věta moc nedává...

  • 4. 12. 2018 14:24

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    @maudit
    Jo to viděl/slyšel, ale ta věta moc nedává smysl proti tomu zbytku videa, a v tom úvodu je torošku bez kontextu, takže se mi to moc nezdá.
    Pak se tam muví o variable rate ray tracingu, omezení toho efektu u vegetace, snížení kvality u medium (ale to zase byl bug, takže to se asi nepočítá?).
    Variable rate RT zlepšeuj evýkon proto, že někde sníží kvalitu, čímž se získá řas navíc, použitelný jinde, Není to oběd zdarma, stejně jako variable rate shading. (Jde o to, aby se to využilo rozumně s minimálním viditelným dopadem, ale to se zase musí ověřit...)