Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nový patch upravuje ray tracing v Battlefieldu V, změny zlepší výkon DXR až o 50 %. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 4. 12. 2018 14:55

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    "Taky se Vam zda, ze ten odlesk ve vode je po tom upgradu jeste vic zakostickovany nez pred tim?"

    Vůbec bych to podle toho videa neposuzoval, protože myslím nikde na tom videu nejsou vedle sebe dva stejně vypadající snímky (stejný pohyb/místo/úhel/stejné plameny atd). Takže třeba když jsem si udělal ty screenshoty, tak jsem ex post zjistil, že ten rozmazaněji působící žlutý baráček na tom ledě (nemá okna) je jenom důsledek toho, jak se ten odraz mění při pohybu, v jiném snímku zase ty okna má a pravděpodobně by zase jinde nebyla v tom odrazu vidět na té původní verzi.

    Ideální by bylo, kdyby pohyb byl úplně naskriptovaný, aby se fakt dalo porovnávat pixel po pixelu, ale to tohle video neumožňuje. Takže opravdu, jakýkoliv rozdíl tam vidíte, tak mže být jenom rozdílným pohybem a já bych na tom zatím závěry nedělal.