Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nový patch upravuje ray tracing v Battlefieldu V, změny zlepší výkon DXR až o 50 %. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 4. 12. 2018 15:57

    tynyt

    Mareknr: Ne, pleteš se. Nvidia si jen koupila reklamní prostor (když to řeknu obecnou řečí). To EA/DICE jsou vydavatelé hry, kteří mají hru pod kontrolou, a je to jen jejich výlučná zodpovědnost, zda v hře prodají reklamní prostor, a zda to bude mít nějaké dopady, jako třeba prodloužení doby vývoje a odklad vydání, nebo chyby a nedodělky ve hře. Že nemám rád NV je fakt, v tomto ohledu ale zodpovědnost má někdo jiný - ten kdo prodává svůj produkt/výrobek.

    Odbočka k BF4: Já se na BF4 pamatuju taky docela dobře, účastnil jsem se dokonce i bety. Ano - v betě se hráči propadali pod úroveň levelu kvůli kráterům po minách apod., ale v plné hře byla většina těch nejzásadnějších chyb vychytána - ne že by tam žádné nebyly, ale nebyly zásadního typu. Jiná věc byl server code, který se dostal do použitelného stavu relativně pozdě.