Názor k článku Nvidia uvádí DLSS 2.0: nová verze AI upscalingu je temporální a nese mnohá vylepšení od dom324 - On chtěl antialiasing, a ty na něj vytáhneš...

  • 25. 3. 2020 10:46

    dom324

    On chtěl antialiasing, a ty na něj vytáhneš upscaling :)

    Když vynechám supersamplovací MSAA/SSAA a speciální DLSS, existují podle mě jen 3 použitelné AA metody:
    FXAA - vždy rozmaže obraz, dobré implementace i něco vyhladí
    SMAA - maže méně než FXAA, vyhlazuje zhruba stejně dobře, záleží na konkrétní implementaci

    Obě AA metody lze vnutit do skoro každé hry skrz Reshade - umožňují i spoustu nastavení, například využitím depth bufferu u SMAA lze skoro dokonale vyhladit hrany bez rozmazání, ale pak úplně přijdete o vyhlazování textur.

    Třetí možnost je pak TAA/TXAA, které ale nelze jen tak vnutit do hry.