Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Co je to DLSS od Nvidie a jak funguje? Supersampling, nebo upscaling?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 17. 9. 2018 10:35

    Maudit (neregistrovaný)

    Redmarxovi a i tem dalsim "inteligentum" vcetne Olsana navic nedochazi, ze TAA a dalsi resi aliasing jen na hranach, ktere se navic identifikuji ciste matematicky. I takove MSAA, ktere dela realne dalsi samply, je dela jen v okoli hran. DLSS ale pracuje s celym obrazem a dokaze rozpoznat i vzory - viz srovnani TAA a DLSS na stranach 36, 37 whitepaperu Nvidie o Turing architekture - kde je videt, jak DLSS zachova a vylepsi text, zatimco TAA ho uplne znici.

    Uz jen fak, ze DLSS vylepsuje celou scenu, narozdil od klasickych antialiasingu (s vyjimkou oldschooloveho SSAA), ktere vylepsuji jen male casti, by mel Olsana trknout, ze je s jeho "odhadem" kvality totalne mimo.

    Tohle bude velmi zabavny mesic ????