Hlavní navigace

Názor k článku Co je to DLSS od Nvidie a jak funguje? Supersampling, nebo upscaling? od Maudit - @aznohMel by ses rozhodnout teda. Je podle tebe...

  • 18. 9. 2018 10:28

    Maudit (neregistrovaný)

    @aznoh

    Mel by ses rozhodnout teda. Je podle tebe pomalej raytracing nebo jiny eye candy efekty (jak ty rikas lepsi vizual)? ????

    a) bud je pomaly raytracing, ale pak jak je mozne, ze Enlisted s globalni iluminaci s hodne odrazy (ten vyvojar tam ukazuje ten bocni tunel bez jakehokoliv primeho svetla) dosahuje pri 4k 120fps? Jen pripomenu, ze BVH je jako kazda stromova vyhledavaci struktura O(log n), nez tu zacnes neco rikat o poctu trojuhelniku, a ze Nvidia oddemovala scenu s 300 miliardama trojuhelniku, coz je asi 1000x vic, nez sceny v dnesnich hrach.

    b) je pripadne zpomaleni zpusobeno rasterizaci, tedy tim tvym "lepsim vizualem", ale pak co to ma spolecneho s raytracingem?

    Oboji pravda byt nemuze vzhledem k vysledkum - klasicka Aznohovska dira v logice.

    A s tim tvym "trignutim" - cute. Zda se, ze jsi porad vypruzenej, jak jsem tu kdysi rozebral tvoje neurozy. Nejsi moc originalni. Navic my moc dobre vime, ze sila tvyho vypruzeni a neurotismu, sila se kterou doma zmlatis manzelku/dite/psa/pocitac/ nebo sila, se kterou ti pulzuje zila na cele, je primo umerna poctu neurotickejch smajlu v tvych postech ????

    A ze jich za posledni dobu bylo fakt hodne ..