Hlavní navigace

Názor k článku Co je to DLSS od Nvidie a jak funguje? Supersampling, nebo upscaling? od Maudit - "Aznohh 16.9.2018 at 9:37 ""realita: RT hry běží...

  • 19. 9. 2018 1:29

    Maudit (neregistrovaný)

    "Aznohh 16.9.2018 at 9:37 "
    "realita: RT hry běží na 2080Ti 40 fps ve FHD"
    - aznoh dela zavery na budoucnost RT z pre-alpha neoptimalizovanych technologickych demonstraci

    "Aznohh 17.9.2018 at 12:24 "
    "3. Raytracing: To, že RT bude mít brutální hit na výkon ve hrách je snad zřejmé z vyjádření tvůrců na jaké fps míří. BF5 míří na 60FPS FHD, ale sníží úroveň RT, takže na kvalitu z ukázky můžeme zapomenout. Metro se pokusí o 60 fps ve FHD. "
    - aznoh tvrdi, ze raytracing ma na vykon "brutalni hit" (jestli to je aspon trochu ceska veta vubec) :D
    - aznoh neumi anglicky, takze mu uniklo ze 60fps 1080p je minimum pro celou RTX radu, ze slov vyvojaru doslova "RTX hardware" (tzn. RTX 2070, mozna i RTX 2060, pokud vyjde)

    Ze skaces mezi clankama jako blecha jeste neznamena, ze si lidi nepamatujou celej kontext tvy argumentace. Ja se vazne dobre bavim ;)

    Takze co teda zpusobuje ten hit, viz. dilema a) nebo b) nahore? :)