Porad nechapes o co jde.
Za prve, nasel bych si byt tebou slovo "temporal" ve slovniku. Pak pochopis, ze se netrenuje jen tak na nejakych snimcich, ale na postupnych sekvencich snimku nejake dynamicke sceny.
Za druhe, zcela ti unika, jak moc dobre se v dnesni dobe dokazi naucit nektere druhy neuronovych siti pochopeni vzoru v danem kontextu. Tady se nebavime o nejake zakladni siti s par hidden layers, co jsi mozna z dalky z vlaku videl v nejakem online videu. Tady se bavime o siti, ktera muze mit tisice vrstev s miliony nodu, pravdepodobne s velmi specifickou strukturou hidden layers, kterou nejaky tym vedcu s nekolika doktoraty stavel a testoval dva tri roky - a to presne pro tenhle ucel. To se s nejakou obecnou siti neda vubec srovnavat.
Za treti bych si byt tebou znovu prosel keynote na Gamesconu, protoze tam Huang ukazuje, co vsechno ty neuralni site z baliku NGX dokazou. To je o nekoliv levlu dal, nez nejakej debilni filtr v Zoneru nebo kde.
Dokud to nepochopis, budes plodit takovyhle kraviny, jako tenhle clanek, kterej ti s radosti budu pripominat jeste hodne dlouho.