Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nvidia zprovozní podporu pro ray tracing na grafikách Pascal a Turing bez RT jader. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 19. 3. 2019 14:00

    Aznohh (neregistrovaný)

    Ale to BFV, které si bere 7-8GB ve FHD jsi nějak nenápadně přešel Hnízdo..

    "What is the result of bottlenecking VRAM in BFV? Stuttering, choppiness, pausing in gameplay, jerkiness, framerate skipping, noticeable periods of time going by as new art assets are loaded and swapped out of VRAM while playing. Moving from area to area in a map means the loading and re-loading of textures and assets, and there is lag when this happens, and it happens often when hitting that VRAM capacity cap. It can also cause inconsistent framerate and frametime, and wild swings in framerate as we have experienced. It does not make for a good gaming experience."

    Já osobně třeba nikde netvrdím, že pro takovou 1660Ti je 6GB vyloženě málo, ale je to na limitu, na RTX bych si to ale nekoupil určitě.