Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Nvidia zprovozní podporu pro ray tracing na grafikách Pascal a Turing bez RT jader. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 20. 3. 2019 15:15

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Tam pak ale bude otázka, jestli to třeba přece jenom není málo, akorát to ten test zrovna nezachytil, protože nevlezl do lokace, kde je větší zátěž a tak.

    Analogie: Když se ptám, jestli je 2GB (nebo 4GB) RAM dost pro Windows 10 a ověřím to tak, že udělám cold boot počítače/tabletu, pak pustím Firefox a chvíli browsím s 1-2 tabama a když se mi to nezasekne tak si řeknu, že asi stačí, tak jsem udělal chybu, protože když to budu dělat den a pak to uspím/použiju víc tabů/programů a druhej den budu pokračovat, tak bude situace trošku jinde.

    S hrama je to teda o dost jednodušší situace, ale pořád se podle mě stane, že ta potřeba RAM nebude všude stejná. Takže při tom zkoušení, jestli ta hra někde nehapruje, to chce asi testovat celkem důkladně. Na druhou stranu pak zase když někde ty propady FPS jsou, tak je vždycky otázka, jak moc to vadí. Třeba to může být únosný a pak se asi pořád dá říct, že 4GB stačí, podobně jako když nemám na něco dost RAM, ale trochu swapování to přežije a nakonec se to zvládne.