Procentuální nárůsty jsou takovéto:
- Až 19% v StarCraft II (SLI – 1920 × 1200 px 4 × AA/16 × AF Ultra)
- Až 15% v Battlefield Bad Company 2 (SLI – 2560 × 1600 px 4 × AA/16 × AF)
- Až 12% v S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (2560 × 1600 px noAA)
- Až 9% v Aliens vs. Predator (1680 × 1050 px 4 × AA/16 × AF – Tessellation on)
- Až 7% v Metro 2033 (1680 × 1050 px bez aaAA – Teselace zapnuta)
- Až 11% v Dirt 2 (SLI – 2560 × 1600 px 4 × AA/16 × AF)
- Až 12% v Crysis: Warhead (SLI – 1920 × 1200 px 4 × AA/16 × AF Gamer)
- Až 13% v Far Cry 2 (2560 × 1600 px 4 × AA/16 × AF)
- Až 12% v H.A.W.X (SLI – 1920 × 1200 px 4 × AA/16 × AF SSAO Very High)
- Až 5% v Just Cause 2 (1920 × 1200 px 4 × AA/16x × AF)
- Až 22% v Riddick: Assault on Dark Athena (1920 × 1200 px bez AA)
- Až 5% v 3DMark Vantage (varianta Extreme)
Jako vždy platí, že beta verze ovladačů mohou být problémové a způsobit nejrůznější komplikace. Stahujte tedy na vlastní riziko (32b/64b varianta pro Vistu a 7), méně smělí jedinci se jistojistě v dohledné době dočkají certifikované WHQL nabídky.
Zdroj: LegitReviews