Názor k článku Nvidia chystá i GeForce GTX 1160. Levnější Turing, ale už bez ray tracingu? od RedMaX - Nepotvrdi neboj, i ja cerstvy fanda AMD, ti...

  • 22. 12. 2018 23:33

    RedMaX

    Nepotvrdi neboj, i ja cerstvy fanda AMD, ti mohu smele rici, ze technologie rady RTX 2000 se nikdy standardem nestanou. DLSS je naprosta kravovina, kterou vetsina studii ignoruje a vzdy to bude jen volitelna funkce a RT bude nejdriv za 5 let a to jsem velky optimista, navic soucasna generace RTX 2000 ma RT implementovano tak, ze je to stejnak uplne nepouzitelne jako nakonec vetsina dalsich vychytavek od NVidie.

    Napriklad mohu dat cerstvou zkusenost ze Zaklinace 3, ktereho jsem rozehral a u ktereho jsem na graficke karte NVidia GTX1080 teda pomerne vykonne grafice, musel vypnout technologii NVidia Hairworks, protoze jsem po zapnuti teto volby nebyl schopen udrzet na grafice 60 FPS pri dnes beznem rozliseni 2560x1440. Tak k cemu ty NVidiacke technologie jsou, kdyz se to pak stejne musi vypinat, protoze u hry z roku 2015 to nedavam na highendove grafice vydane o rok pozdeji!