Odpovídáte na názor k článku Nvidia chystá i GeForce GTX 1160. Levnější Turing, ale už bez ray tracingu?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
PhysX byla vyborna technologie pro fyziku ve hrach a neuspalo to proto, ze to podporovaly jen karty od NVidie. Vyrobcum se to kvuli teto omezenosti nechtelo implementovat a ti, kdoz to do her dali, obvykle dostali od NVidie fianancni pobidku. Skoda, ze NVidia svym nekompetentnim jednanim PhysX pohrbila, mela by to byt pro vsechny vystraha, aby se to uz nikdy neopakovalo.
Raytracing je naopak soucasti DirectX, takze tam to bude vyuzitelne pro vsechny. Problem je preci uplne jinde, nikdo ani NVidie nema dostatecne vykonne grafiky, aby raytracing byly schopne zpracovat. Kupovat si teda grafiku rady RTX 2000 postrada smysl pro vsechny hrace, kteri maji doma QuadHD nebo UltraHD monitory, na nichz RTX nefunguje. Uz tenhle fakt zcela demotivuje vyvojare her a raytracing upadne na nejakou dobu do zapomneni.