Názor k článku GeForce GTX 1060 s pamětí GDDR5X potvrzena Nvidií. Prý je založená na čipu GP104 od Maudit - Rozhodne to nebudu psat znova, takze copy+paste z...

  • 23. 10. 2018 17:03

    Maudit (neregistrovaný)

    Rozhodne to nebudu psat znova, takze copy+paste z toho threadu, kde se z toho aznoh podelal, aby byly ty vase "argumenty" a ta vase "vyhra" vsem jasny :D :D
    ------

    Tak si to rozebereme. To bude sranda ????

    1) „RTX2080 bude o 40-50% nad 1080Ti“
    – dokonce 58%, viz. treba zde: https://youtu.be/MMbgvXde-YA?t=18m30s


    2) Maudit: „při uvedení Touringu bude 21 her, které budou podporovat raytracing“ Link kde tohle rikam, presne tak, jak pises? ????

    3) „Raytracing zrychlí hry, protože offloaduje práci na RT cores“
    Zatim jsme videli jen neoptimalizovane pre-alpha verze, viz:
    – Battlefield V – v prave horni casti dema: „rtx alpha“
    https://youtu.be/Mrixi27G9yM?t=1h26m36s


    – Enlisted – v leve dolni casti dema: „work-in-progress build“
    https://youtu.be/ZnQRzLZ5nEE?t=3m15s


    – Shadow of the Tomb Raider – „early work-in-progress“
    https://twitter.com/tombraider/status/1031943069292277761


    S tim, ze Enlisted zvlada globalni iluminaci (nejnarocnejsi raytracing efekt) ve 120 fps pri 4k rozliseni a to podle slov primo jejich vyvojare s „many bounces“ ????

    Navic:
    – Vyvojari DICE cili v Battlefieldu 5 na 60 fps pri 1080p gameplay jako MINIMUM, ne jako maximum. To znamena mimo jine, ze jejich cil je udelat 60 fps 1080p na RTX 2070. To same Metro: Exodus. Obe studia mluvi o 1080p @ 60 fps jako minimum pro „RTX hardware“. Jak si tohle nektera individua vykladaji jako maximum pro RTX 2080Ti, to mi hlava nebere.
    https://www.rockpapershotgun.com/2018/08/22/nvidia-turing-rtx-2080-performance-target-metro-exodus/

    – Battlefield 5 demo vyuziva DXR (tzn. rozsireni DirectX 12), nevyuziva Gameworks implementaci raytracingu. Dokonce pouzivaji vlastni anti-aliasing, nevyuzivaji DLSS, takze aktualni verze si zatim bere pomerne dost vykonu z klasicke graficke pipeline. Je tu tak obrovsky prostor pro optimizaci offloadovanim antialiasingu na TensorCores v release verzi hry.
    – Battlefield 5 renderuje raytraced vrstvu (osvetleni/odlesky) ve stejnem rozliseni, jako rasterizacni vrstvu. Takze pri 4k se renderuje raytraced vrsta pro 4k paprsku. Opet neni vyuzito DLSS. Opet obrovsky prostor pro optimalizace, kdy raytraced vrstva muze byt renderovana v nizsim rozliseni (podobny princip jako cascaded shadow mapy, ale s presnou geometrii), zatimco rasterizacni cast muze byt renderovana v plnem 4k.
    https://youtu.be/8kQ3l6wN6ns?t=10m55s

    – To vse dohromady znamena, ze v Battlefieldu po raytracing patchi nebude problem ~60fps @ 1080p na RTX 2070 a ~60 fps @ 4k na RTX 2080 Ti.

    4) „Maudit: ‚v DLSS není žádný upscaling'“
    „Maudit v tom samém postu : ‚DLSS se da pouzit jak pro upscaling, tak pro supersampling'“
    Ve skutecnosti v tom samem postu taky vysvetluju, co to DLSS je a proc se da pouzit pro upscaling a supersampling, a to i s odkazama na relevantni zdroje ????
    https://www.cnews.cz/nvidia-geforce-rtx-2080-turing-prvni-benchmarky-4k#comment-192928


    Jisteze nejde o upscaling. Takze po tricate – upscaling zvysuje rozliseni prostou interpolaci. DLSS je supersampling, protoze do sceny dodava samply zalozene na znalostech te neuronove site o objektech sceny – „trains that neural network to recognize common forms and shapes of the models, textures, and terrain“, ktere pak muzes pouzit pro zvyseni rozliseni (DLSS 1x) nebo pro vylepseni stavajiciho rozliseni (DLSS 2x).

    5) „Turing je na 200% výkonu Pascalu“
    Opet tohle video, kde se jasne rika, ze RTX 2080Ti je o 92% rychlejsi nez 1080Ti, tzn. ano – priblizne na 200% vykonu Pascalu ????
    https://youtu.be/MMbgvXde-YA?t=18m50s


    Blby, co? ????

    Tak nam nezapomen zkusit namluvit, ze jses desne ve vate, aby sis trochu ulevil, kdyz jsi byl takhle brutalne vyownovanej. Dej nam se hodne fake screenshotu vsech svejch bankovnich uctu, rekni nam, jak mas plnou garaz a kolik utratis na burze, at se po tomhle „a** rapu“ muzes citit tochu lip ???? Ukaz nam, co jsi zac, stejne jako tady v tom celym vlakne: ????
    https://www.cnews.cz/nvidia-dlss-deep-learning-supersampling-upscaling-princip-fungovani/#comment-195078


    Ale diky, takhle do ruda jsem asi jeste zadnyho AMD trolla nevyprudil. To je rekord nejspis. Nikdo jinej zatim takhle brutalne nevysiloval (a ze uz tu vysilovali mnozi), nikdo jinej se nesnazil v 7 rano postovat vsude mozne pod clankama svoji alternativni realitu, jen aby si udelal dobre. Je to s tebou cim dal vetsi sranda. A je prijemny vedet, ze mam mezi AMD trollama nekoho, kdo me tak bezmezne uctiva, s tolik casem stravenym nad mejma prispevkama. Skoro romanticky :* Zdaji se ti o me i sny? ????

    ------
    Dva AMD fans co se tu snazi sami sebe presvedcit, ze jejich argumenty maji aspon pro nekoho vahu. Plus jeden z nich takovej looser, bez jakyhokoliv uznani v normalnim zivote, ze nedokaze prestat se obhajovat pred anonymnima diskuterama na internetovym foru ;) Nikoho jinyho, nez par AMD fans jako vy, vas narek nezajima. Reality check, vy hrdinove :D