Názor k článku GeForce GTX 1060 s pamětí GDDR5X potvrzena Nvidií. Prý je založená na čipu GP104 od Aznohh - A opět řešíme moje finance.. :D A Mauditkovi...

  • 25. 10. 2018 0:04

    Aznohh (neregistrovaný)

    A opět řešíme moje finance.. :D A Mauditkovi zase nedá spát, že je Aznohh ve vatě. :) To mě vždy potěší, když vidím ty tvoje pubertální slzičky závisti.

    Takže si to shrňme, v této diskusi jsem ti 5x prokázal, že lžeš. Ani jednou jsi to neuznal, ale vždy jsi vyblinkal chuchvalec slabých výmluv, u kterých jsem se málem pochcal smíchy. :D

    A teď nastoupí tvrdá realita, kouknu na první recenzi a vidím potvrzení všeho co jsem tu psal já a vyvrácení všeho co jsi tu psal ty. :D Aneb Mauditův fanatický svět se rozpadnul na kusy a sestřička volá noční službu, že pacientův záchvat je tentokrát vážnější než obvykle. :D :D

    https://www.techspot.com/article/1712-nvidia-dlss/


    - for the most part, the 4K TAA image is better, giving you improved fine detail in a lot of the various scenes, particularly the car at the beginning of the benchmark run, THE GRASS a bit later on
    - While the name does have “super sampling” in it, the standard DLSS mode isn’t really super sampling
    - DLSS is actually rendering the game at approximately 1440p, so with 2x fewer samples, and then UPSCALING it using an AI network
    - It seems that DLSS struggles with a lot of fine, high-resolution texture work that the native image provides
    atd... atd...

    A výsledná mazanice v recenzi daná do gifu pro srovnání: https://uploads.disquscdn.com/images/9584ab24783e15c8ca38ad859d25fcbfe423a357136c99b562d90c285963d1a1.gif

    To vše v demu, které si vybrala pro prezentaci DLSS přímo Nvidie a které má podle článku blbě implementované TAA, takže v ostatních hrách bude rozdíl ještě větší.

    Dva měsíce Mauditových výmluv naprosto rozdrceny během 5ti minut... :D :D :D Krásné vítězství... a navíc ten pocit jak brečící socka Maudit závidí.. double kombo! :D