Odpovídáte na názor k článku PCB GeForce GTX 1660 Ti vyfoceno, i s čipem TU116. Nový Turing je o hodně menší. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
tady jde o princip - 6GB je už dnes na hraně, nové hry jako Resident Evil 2 zaberou celou 8GB paměť a ještě je to zhruba na cca 85% veškerého nastavení detailů. A rozhodně nejde o fake alokaci - při překročení prostě hra spadne . A obávám se že třeba Division 2 na tom bude podobně. Přichází NG hry, ale bez humbuku, karet s 8GB a více je na trhu víc než dost a ti co dají deset tisíc za RTX 2060 spláčou nad výdělkem pokud mají vyšší než fHD rozlišení a to zřejmě už do "roka a dne". Už nejde říci že cokoli nad 4GB stačí, po dlouhé době se stav rozvrstvení grafik s nastavením kvality vrací k normálu, DX12 hry jsou zlom. A mimochodem, i staré FC4 dovede pokořit 5GB hranici s vyhlazováním, Doom 2016 zrovna tak - na 1440p. Na druhou stranu spousta hráčů radši vezme fHD rozlišení v kombinaci s rychlým 75Hz+ panelem takže to není zas takový problém, ale specificky pro NV karty je pak problémem při 6GB zajistit fungování RTX efektů a DLSS - nestačí paměť pak ani na to fádní fHD.
Rozhodně nejsem sám kdo smýšlí o TU grafikách jako krajně nezajímavých - čísla z prodejů potvrzují že těch lidí je dost a citelně to zasahuje zisky NV.