TESKATLIPOKA: Já nechápu jak dost lidí zapomělo na prezentaci nějaké té fíčury od AMD od Koduriho s tím samostatným řízením paměti grafickou kartou. Tehdy to Koduri a později AMD fanoušci docela hodně omílali dokola, že hry v paměti alokují paměť, která je ve skutečnosti z poloviny prázdná. Tudíž pokud si hra alokuje 7000MB paměti, tak ve skutečnosti je obsazenost paměti sotva 3500MB tudíž aby se hra začla sekat na rtx2060 se 6GB, tak by musela obsadit tak 12+GB paměti aby jí došlo ve skutečnosti místo. A teď otázka co se pak stane u Win 10, která nabídne volnou paměť v RAMce?
Pojďme to logicky jinak jen pro představu. Vememe 3500MB paměti, kolik má jedna textura velikost? V průměru 4MB ? Co souhlas? Nevím přesně, ale u toho unrealu to tak zhruba je. Takže 3500 / 4 = 875 textur. To je trošku šílené množství na skoro jakoukoliv scénu, protože řada textur se opakuje dokola. No a teď si vemte dvojnásobek v podobě 7000MB, to je 1750 textur. No tady bych se už vážně pozastavil nad tím, že pomalu tolik textur ve hře v jedné scéně ani není. Chtěl bych vidět grafika, kterej do jedné scény nacpe 1750 textur, to prostě není v lidských silách všechno tam nacpat. Takže tolik k té nedostačující paměti.