Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Mainstreamová grafika Turing? V benchmarku FF XV se objevila Nvidia GeForce RTX 2060. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 24. 11. 2018 16:54

    Maudit (neregistrovaný)

    Vis rozdil je prave v tom, ze upscaling vychazi jen z toho puvodniho obrazu. Zatimco DLSS dodava dalsi "input samples", neboli znalosti te neuralni site o povaze objektu ve scene, a proto je to supersampling.

    Co asi tobe a spouste tobe podobnych analfabetu nedochazi - obrazy v ruznych rozlisenich nejsou jaksi "vetsi". Realne jsou stejne velke, protoze popisuji stejny vyrez obrazu. Rozdil je jen a pouze v tom, kolik samplu - neboli pokusu vypocitat barvu pixelu pro dany vektor ve vyrezu - se udela. Treba takove MSAA vypocitava pro pixely na hranach a ruznych hloubkach napr. dva lehce posunute vektory a pak je kombinuje. DLSS dela de facto to same, jen je zdroj dalsich informaci znalost ulozena v DNN.

    Je mi ale jasne, ze to bych po tobe chtel moc, tohle pochopit ???? Je to spis pro ostatni ctenare.