No nevím, ty vidíš 1 hru po 5 měsících, u Mantle to byla 1 hra po kolika měsících? Ale prostě nějaký kickoff museli udělat. U RT těch her bude více co nevidět, každá bude mít tu implementaci trochu jinak a nad těma se bude budovat dále. Stejně tak ta 1 hra s Mantle akcelerovala MS, bez ní by DX12 si myslím stejně přišel, ale podstatně déle a možná s daleko méně novými funkcemi.
Ano "RT revoluce" jak to pojal marketing Nvidie je naprostý úlet. Spíše si tím uškodili. Ale otázkou je, kde se to celé zaškobrtlo. Viz odkládání uprade MS, sázka na autory BF na které já bych po minulých zkušenostech prostě nevsadil.
Oni bohužel už asi i kvůli akcionářům museli uvést nový produkt a s "rychlým" nástupem RT se přepočítali.
Dnes asi sami vidí, že na 1 rok ještě mohli vydat čistě rasterizační grafiky bez RT, které by byly při stejném výkonu podstatně menší, to je bez debat.