Názor k článku Nvidia brzo vydá grafiku GeForce RTX 2060, bude mít GPU s 1920 stream procesory od Maudit - Kdybys nemel pamet jako larva mravence, nestezoval by...

  • 12. 12. 2018 23:31

    Maudit (neregistrovaný)

    Kdybys nemel pamet jako larva mravence, nestezoval by sis na zminku o AMD - vsim by sis, ze cely tohle vlakno zacalo o vas AMD fans, protoze normalni lidi vam ty vase hemcy fakt uz nezerou:
    "Ať se rudoši a Stachanovci třeba přetrhnou, ale RT je dobrá fíčura a buďme rádi za ty inovace."

    A kdyby si nebyl v takovym ragi, ze AMD je tezce zaostaly, precet by sis v tom mym linku, ze ani DXR nepotrebuje RTX :D

    "There is also a fallback layer which will allow developers to start experimenting with DirectX Raytracing that does not require any specific hardware support."
    https://blogs.msdn.microsoft.com/directx/2018/03/19/announcing-microsoft-directx-raytracing/


    Jenze jde o to, ze to pak bud za a) pobezi na 2 fps, nebo za b) v minimalnim rozliseni nebo za c) v naprosto zlomkovy kvalite.

    Hypoteticky, kdyz budeme Veze 64 fandit a bude mit stejnej raytracing vykon jako GTX 1080 ti, coz si (mozna blbe) pamatuju na 1/10 RTX 2080ti, muzeme extrapolovat rozliseni, ve kterym to na Veze pujde. Samozrejme, ze skalovani ve skutecnosti nebude linearni, protoze pocet objektu v BVH se s rozlisenim nesnizuje, ale dejme tomu, ze Veze pridame i tady a budeme to brat linearne.

    720p je 1/9 plochy oproti 4k. V tyhle, upozornuju silne hypoteticky situaci, by pak Vega 64 mela raytracing vykon v 720p o neco pod vykonem 2080ti ve 4k. A vzhledem k tomu, ze realne zatim zvlada RTX 2080ti v Enlised 120 fps @ 4k, mohlo by 720p byt na Veze jakz takz hratelny (ocekavam tak 30-40 fps) i bez raytracing implementace a bez snizovani kvality.

    :)