Kdybys nemel pamet jako larva mravence, nestezoval by sis na zminku o AMD - vsim by sis, ze cely tohle vlakno zacalo o vas AMD fans, protoze normalni lidi vam ty vase hemcy fakt uz nezerou:
"Ať se rudoši a Stachanovci třeba přetrhnou, ale RT je dobrá fíčura a buďme rádi za ty inovace."
A kdyby si nebyl v takovym ragi, ze AMD je tezce zaostaly, precet by sis v tom mym linku, ze ani DXR nepotrebuje RTX :D
"There is also a fallback layer which will allow developers to start experimenting with DirectX Raytracing that does not require any specific hardware support."
https://blogs.msdn.microsoft.com/directx/2018/03/19/announcing-microsoft-directx-raytracing/
Jenze jde o to, ze to pak bud za a) pobezi na 2 fps, nebo za b) v minimalnim rozliseni nebo za c) v naprosto zlomkovy kvalite.
Hypoteticky, kdyz budeme Veze 64 fandit a bude mit stejnej raytracing vykon jako GTX 1080 ti, coz si (mozna blbe) pamatuju na 1/10 RTX 2080ti, muzeme extrapolovat rozliseni, ve kterym to na Veze pujde. Samozrejme, ze skalovani ve skutecnosti nebude linearni, protoze pocet objektu v BVH se s rozlisenim nesnizuje, ale dejme tomu, ze Veze pridame i tady a budeme to brat linearne.
720p je 1/9 plochy oproti 4k. V tyhle, upozornuju silne hypoteticky situaci, by pak Vega 64 mela raytracing vykon v 720p o neco pod vykonem 2080ti ve 4k. A vzhledem k tomu, ze realne zatim zvlada RTX 2080ti v Enlised 120 fps @ 4k, mohlo by 720p byt na Veze jakz takz hratelny (ocekavam tak 30-40 fps) i bez raytracing implementace a bez snizovani kvality.
:)