Názor k článku Nvidia brzo vydá grafiku GeForce RTX 2060, bude mít GPU s 1920 stream procesory od Maudit - Stale zamerne vynechavas seznam efektu, o kterych jsem...

  • 13. 12. 2018 22:03

    Maudit (neregistrovaný)

    Stale zamerne vynechavas seznam efektu, o kterych jsem tam mluvil, uz asi po dvacaty :D Global illumination, stiny, ambient occlusion, .. Vidis tam nekde screen space reflections? Screen space reflections jsou nenarocny. Tezko tam muze byt nejaka vyhoda vykonu, kdyz se nahradi mnohem narocnejsima fyzikalne realistickyma odleskama. A nic jinyho BF5 raytracingem nenahrazuje. A jeste navic DICE pouzivaji svuj vlasni denoising filtr, temporalni, ktery se pocita na streaming procesorech, zatimco DLSS by vyuzivalo TensorCores. Ty se v BF5 flakaji, totalne nevyuzite, cca 120 TFLOPS vykonu. To se ti ale nehodi, co? :D :D :D

    Dokonce ani u stinu nemusi byt zadna vyhoda vykonu, pokud jsou vetsinou baked-in a ve scene je jen jedno-dve dynamicka svetla. Cim vic by bylo klasickych dynamickych svetel, tim vic shadow map/shadow volumes se musi vyrenderovat, a tim vic se vyhody raytracingu projevi. Na to ale nemas intelektualni kapacitu pochopit to :)