Alich: mě DLSS zajímalo od začátku, dokonce víc než RT, beru to jako mezistupeň mezi čistým upscalingem a nativním rozlišením, samozřejmě čím blíž ke kvalitě nativního rozlišení, tím lépe. Pro RT a slabší grafiky je to určitě použitelné.
Mám pocit, že DLSS dobře funguje na jednoduchých plochách, které se deep learning umí lehce naučit, ale pokulhává při komplexnějších objektech jako je třeba ta vegetace.
Ona je otázka, kde je limit snižování detailů, když ti ve hře přepnu Ultra na High, taky si toho za běhu nevšimneš, to ti garantuju. Mně jde čistě o to, že není možné tvrdit, že DLSS má detaily nativního rozlišení, protože kdo má kvalitní monitor, tak vidí, že nemá.
To FF XV má navíc špatně implementovaný TAA, řeší se to na internetu už od vydání té hry, zřejmě proto si ji NV vybrala, aby ten rozdíl víc vynikl.