Aznohh, Jan Olšan,
jasne, ta travy jsem si vsimnul z drivejsich obrazku a je to tak, s temito objekty ma AI trosku problem. Ale otazka je jak moc to vadi ve hre. Ja jsem treba ve spouste her na PS3 a PS4 grafiku lehce odignoroval, protoze ty hry byly super a vtahnuly me; a to bych o sobe rekl, ze grafika je u me hodne podstatna. Ceho jsem si ale vsimnul vzdy - problikavani textur napr. a to me stvalo i u dobrych her.
Ja vidim pouziti DLSS hlavne tam, kde chybi FPS - asi bych to nezapinal u necoho, co bezi 60+, ale urcite to vidim jako nutnost u MP strilecek, kde chce hrac mit nejvyssi FPS kvuli plynulosti a zaroven ma moznost vyuzit svuj UHD monitor.
Aznohh, o tom "spatnem TAA" u FF XV jsem nevedel, takze ten rozdil mezi TAA a DLSS muze byt ve vysledku opravdu daleko horsi. Me by spis trapila podpora neAAA titulu, kde to muze hodne kulhat. Kazdopadne to ale clovek nemusi zapinat a jet na nativnim UHD ;)