Vsázet se nebudu, ale pochybnosti si ponechám, IMHO to zas tak rychlé nebude.
To, že v rasterizaci se používá spousta náročných pomůcek pro zlepšení kvality, ještě automaticky neznamená, že když se to celé vyhodí a nahradí jednoduchým RT*, tak to půjde celé rychleji, což mám pocit, že si myslíš nebo se snažíš tvrdit. A stejně tak ne, že to bude v řádu měsíců nějak široce nasazeno. Tohle jsem nikoho od fochu zatím tvrdit neviděl a tudíž momentálně počítám s tím, že to celkově bude náročnější na výkon a že se to bude nasazovat pomalu a postupně (což může znamenat třeba ty 2-3 roky, ale to já nevím).
Ty jsi se vší úctou fanda Nvidie a přeješ si, aby to byla co největší pecka, pak zase jsou ti antifandové co si přejou, aby to byla slepá ulička a nefungovalo to vůbec, v praxi nenastane ani jedno a bude pozvolný pokrok, IMHO (nejdřív použití na některé části scény, celé hry možná spíš tak na úrovni tech dema, podle mě může být celkem daleko doba, kdy vyjde 100% raytracingová AAA hra).
Koneckonců ray tracing je taky nová verze Direct3D a nové Direct3D za posledních deset-15 let nikdy IIRC nebylo v masivním měřítku přijaté zrovna rychle (od DX10).
* Ono to taky nic jednoduchého nebude. Už teď má přece Nvidia tu obezličku, kdy se RT dělá s nižším rozlišením (menší detaily a víc šumu) a to se pak žehlí NN filtrem, který je vytrénovaný na odšumění. To mi přijde dost jako ty případy komplexních postupů obcházeících problémy rasterizace, cos zmiňoval. Nazančuje to, že ani tady nic nebude zas tak jednoduchý, a to mi přijde jako dost věrohodná věc, protože to je presně to, jak to v praxi obvykle chodí - všechno je složitý a komplikovaný.