Si myslim jeste abys proti me neco mel :-D
K RT - není to zadna novinka a zatim ani nejsou ani specialni cipy co by to zvladaly v realtime. O tom kdy se tato technika zacne posouvat i do her se uz taky mluvi dlouho. Je to hodne HW narocne a asi i tomu chybi optimalizace pro hry. Realne tu budou hry tak pocitam za 10 let. Je fajn ze nVidia udelala prvni krok tim smerem. I kdyz jak sem psal mam mirne obavy ze zenuziti jako tomu bylo u Witcher3 ( Tessellation). O tom jsme se Marku bavili. Ale snad ne.
Bavi me zas Maudiut :-) tak o DX12 a Vulkan prohlasoval ze to tu bude prichazet roky... Ale RT tu bude ted hned :-D RT je pomerne dost slozity... Urcito to v enginech her nebude za tyden...
No a AMD i Intel se aspon musi snazit :-) Jsem zvedavy zda to budou tyto 2 spolecnosti implementovat uz v nadchazejicich cipech v roce 2020.