Na nějaké testy DLSS bych ještě počkal, až bude co testovat.
Ale pokud se podívám čistě na ty dva odkazované obrázky, tak zrovna textura sedačky mi bude ve hře celkem fuk. Hrany ale s DLSS vypadají o dost lépe a právě zubaté hrany mě ve hrách ruší více, než nějaké textura. Pokud budu hrát hru, tak si té textury nemám jak všimnout, protože ani nebudu vědět, že tam má být. Ale zubaté hrany si všimnu, protože v reálu zubaté nejsou. Nebo on snad někdo ve hře čumí na texturu sedačky a přepíná si při tom způsoby vyhlazování? To mi přijde jako dost zbytečné hledání much.
Pokud DLSS přinese lepší hrany při vyšším fps než běžné vyhlazování, tak je pro mě DLSS jednoznačně přínos i když to sem tam něco nepodstatného mázne (samozřejmě pokud to nebude něco podstatného, třeba rozmazané obličeje).
U RT to bude zatím asi dost na pytel, protože sice přinese skvělé efekty, ale vliv na fps je zatím příliš výrazný. RT tedy nejspíš bude mít smysl až časem v dalších generacích grafik. Ale to také uvidíme až bude co testovat.
Celkově si myslím, že největší vada RTX je hlavně v té šílené ceně. Kdyby stála stejně, jako stála předchozí generace, byl bych spokojený. Rozdíl ve výkonu mohl být sice vyšší, ale nové technologie to podle mě kompenzují, i když jsou zatím nevyužité a kdo ví, zda nějak pořádně do příští generace vůbec budou.
Každopádně s mojí frekvencí obměňování grafik mi to může být celkem jedno. Příští grafika bude až tak z generace RTX 3000-4000 nebo odpovídající RX 700-800. A to už bude RT i DLSS jistě buď běžná věc u obou výrobců.