Názor k článku O kolik je Turing lepší než Pascal? Nvidia vydala první benchmarky GeForce RTX 2080 od Maudit - Jeste k tomuhle:"A právěže zatím všechno svědčí o...

  • 23. 8. 2018 13:34

    Maudit (neregistrovaný)

    Jeste k tomuhle:

    "A právěže zatím všechno svědčí o opaku. Je to postprocessing, tedy úloha co přidává čas navíc pro každý zpracovávaný frame, přesto je ale výkon vyšší. Z toho vyplývá že evidentně před tím postfiltrem se někde šetří výkonem. Logicky to tedy musí být rendering na nižším rozlišení."

    Zase ta tvoje omezena logika. To uz vypada na schvalnost - bias AMD fanouska - ale rad se budu plest. Pro pocitani DLSS se vyuzivaji Tensor Cores. Jinymi slovy vykon se setri tim, ze co driv musela pocitac CUDA jadra a zbytek cipu, se ted z vetsi casti vyresi na Tensor Cores, ktere jsou na cipu navic ke CUDA cores. To je stejny princip jako s RT, kde se vypocty opet presunuly na specializovane (a na danou vec mnohem efektivnejsi) RT cores.

    Mozna by neskodilo, kdyby sis to dal dohromady s vyjadrenim inzenyra Nvidie o strategii pro Turing na forech 3DCenter (ktere bylo zda se uz odtraneno, puvodni link zde: https://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/search.php?searchid=13024487 ), ktery rikal vicemene:
    - jeste jsme neukazali vsechny inovace a technologie Turingu
    - hrube zvysovani vykonu nema budoucnost, musime na to chytreji (=> offloadovani prace na specializovana jadra - Tensor Cores, RT Cores)