Jj, AS byla modla co přidávala i 50% výkonu dle některých a i když vývojáři řekli že to jsou jednotky procent a ještě těžce vydřených že primárně jde o snížení overheadu procesoru díky DX12, tak si pořád jeli svou.
Dnes? Škálování u her, které podporují dvě grafikcá api často znamená že NV benefituje z DX12 více než AMD, byť to jsou fakticky nerozeznatelné rozdíly (zdroj Gamer Nexus), hlavně kde jsou ti neskuteční obhájci AS.
Ale neva, dnes je to Infinity Cache, zákazníkovi je sice zcela u zadele co je uvnitř čipu, on kupuje výkon, ten dostane a jestli je čip s infinity cache nebo bez, nebo na jakých nm, kolik má výpočetních jednotek nebo takty... nic nehraje roli protože výkon té karty je prostě daný, Pokud budu mít kartu A s výkonem X a bude mít infinity cache a když mám kartu B s výkonem X bez infinity cache, tak to zákazník nijak nepocítí, ale to možná procento HW entuziastů se o tom bude rádo hádat :)