Ale toto přeci nejde srovnávat. I v minulosti byly karty, co měly spotřebu 300 nebo i 500W.
Tímto stylem by se tedy dalo říci, že za to mohou vývojáři her, protože je potřeba pro dosažení oněch 50fps více výkonu. Respektive podle toho co píšeš, nejde posun náročnosti her stejně rychle, jako výkon grafik/spotřeba. Taky je potřeba říct, že rozlišení monitorů se mění. Tím pádem i náročnost na tu grafiku.
No a když už jsme u toho, tak dneska si zahraješ asi taky cokoli na FHD na grafice co žere okolo100W. Ať už to bude 1650S (100W) nebo RTX3050(130W).
Je potřeba se na to dívat trochu jinak. Dnes si totiž každej přečte, že ta grafika žere 600W. A hned se to bere tak, že obecně se zvedla spotřeba/výkon. Ale ono tomu tak není. Je potřeba srovnávat srovnatelné.