Hlavní navigace

Názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 % od RedMaX - Aby melo RTX nebo-li spravne DXR na highend...

  • 15. 11. 2018 18:20

    RedMaX

    Aby melo RTX nebo-li spravne DXR na highend grafikach smysl, musi bezet na 60FPS ve 4K. Kdyz si spocitas, kolik potrebujes jednotek na 1080p a kolik bys jich potreboval na 4K a kolik by to zhruba stalo kremiku, tak ti vyjde, ze je to v soucasne dobe nemozne, za predpokladu, ze NVidia velmi vyrazne nezvysi vykon na jednotku a tomu ja neverim, ze by to dokazala za pul roku nejak vyrazne lepe. Jednoduse DXR neni v horizontu nekolika let vubec realne. NVidia uz sice dokazala kolikrat skoro nemozne, ale tady si podle meho ukrojila prilis velky krajic a DXR proste neda v rozumnem casovem horizontu, takze mozna pristi prespristi generace, tesim se.