Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 %. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 15. 11. 2018 18:45

    Maudit (neregistrovaný)

    Co jsi k tomu rekl? Nic.

    Kde je nejaky, jakykoliv dukaz o tom, ze je DLSS spatial filter?
    Kde je dukaz, ze je DLSS netemporalni?
    Kde jsi prisel na to, ze DLSS nerozpoznava objekty ve scene? Princip autoencoderu je presne takovy - rozpoznavat objekty. Dolozil jsem I citaci z TechPowerUpu, kde se mluvi presne o tom.

    Realita je takova, ze tomu nerozumis ty. A nic nejsi schopny dolozit.