Hlavní navigace

Názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 % od Maudit - Jeden priklad za vsechny:„Tyhle řeči o rozpoznávání objektů...

  • 15. 11. 2018 19:07

    Maudit (neregistrovaný)

    Jeden priklad za vsechny:
    „Tyhle řeči o rozpoznávání objektů jsou abstraktní hodně za vlasy přitažená omáčka, reálně to ta neuronální síť nedělá, prostě jen vezme pixely, upraví je podle svých natrénovaných vah.“

    Struktura ani detailni funkce te site nejsou nikde popsane (logicky, protoze takova sit je know-how, ktere se vyviji roky). Presto Olsan nejak magicky vi, ze 100% ta sit nedela to, co rikaji jak sef Nvidie, tak dokumentace. A nejak magicky vi, bez jedineho dukazu, ze "prostě jen vezme pixely, upraví je podle svých natrénovaných vah". V Olsanovo profilu zrejme to PhD. z neuralnich siti chybi omylem. Mel by si ho tam doplnit, kdyz to ma tak ocividne zmaknute.