Hlavní navigace

Názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 % od Crha - Divím se že si nad tím lámete hlavu,...

  • 15. 11. 2018 21:34

    Crha (neregistrovaný)

    Divím se že si nad tím lámete hlavu, vždyť je jasné, že Vega má v sobě spoustu hardware, který nedokážou zprovoznit. Zmenšovat to na 7nm nemá cenu když pro to nemají stejně využití. Vyhozený prachy. To už je lepší vyzobat co se ve Veze povedlo a to co nejde zprovoznit vyhodit a nahradit raytracingem. Jestli s tím počítají tak si tipnu že půjdou cestou, že každá rastirizační jednotka bude mít svou RT jednotku, která bude počítat rovnou dopady světla na rastirizované plochy. Neboli přesně naopak jak to má nvidia, která má RT jednotky úplně mimo rastirizační.