Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 %. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 16. 11. 2018 8:49

    MrQuick

    No když už tu 2070ku mám, tak si to rozhodně vyzkouším. Nekupoval jsem ji kvůli DXR, ale výsledky v rozlišení 2560x1440 na Ultra 33 FPS a Low 46 FPS, mi ani zdaleka nepřijdou hrozné. Možná na dnešní zhýčkanou dobu, ale mulťák nehraju a na soutěže seru. Nevím, hoši a děvčata, jak dlouho hrajete hry Vy, ale já už od dob kdy ideální FPS bylo pětadvacet, kdo měl třicet byl king, a hratelné minimum bylo patnáct. Napsal jsem to slovně, abyste si nemysleli, že jsem se uklik. Mám ale kámoše, co dokázal zahrát i hru, která mu promítala diáky. Prostě to chtěl dát, takže neváhal 65x vyzkoušet ten správný pohyb myši a okamžik stisku spouště, aby vychytal zásah mezi oči, přestože nepřítele mu hra poprvé "promítla", až když už ležel na podlaze :-) a šlo se na další roh. Osobně lituji, že se víc nechytil PhysX, protože ten dokáže udělat pro pocit realističnosti mnohem víc než tohle grafické pozlátko, ale vítám každou snahu o vylepšení, byť jen mírné. Ačkoliv jak se říká, méně je někdy více.