Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 %. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 16. 11. 2018 9:28

    hnizdo (neregistrovaný)

    To je zajimavy tydiite, ze i kdyz dice maji ten svuj frostblite tak vosefovanej, ze jim dodneska poradne nefunguje DX12 dokonce i na tom BF1, a na BF V recenzenti poukazovali na to, ze je to pod DX12 pres vysoka fps nehratelne i bez RT. Ale nenech fakta cloumat svym majestatem. Co na tom, ze tu mame BFV s nizkymi, ale hratelnymi fps ve 4k, coz ruda uderka povazovala temer za rouhani. Proste jak to nema 60fps na ultra v den vydani, tak je to uplnej fail a bude to fungovat nejdriv za deset let, az vyjde Vega30, samozrejme :D