Hlavní navigace

Názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 % od Maudit - Soucku ja jsem ty tvoje narky na diitu...

  • 16. 11. 2018 15:13

    Maudit (neregistrovaný)

    Soucku ja jsem ty tvoje narky na diitu o BF V vykonu zbezne cetl. Samozrejme s AdBlockem. Moc dobre tu tou tvoji nezvladatelnou zasti pokrivenou logiku znam. A samozrejme nebude problem dosahnout s RTX na 60 fps @ 4k na RTX 2080 Ti.

    Uz ted je ten vykon 30 fps na Ultra. Po opravach tech bugu tam budeme ;) Otazka je, jestli kvuli praci na battle royale se kompletnich oprav nedockame az nekdy v lete. To je ale znamy problem DICE, ne RTX technologie. Mezitim vyjdou dalsi hry, dokonce s globani iluminaci a raytraced stiny. Treba Enlisted zvlada uz ted 120 fps pri 4k, s kompletni globalni iluminaci a "many bounces", tzn vysokou kvalitou:
    https://youtu.be/ZnQRzLZ5nEE?t=3m15s


    ;)