Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku První hra používající ray tracing na GeForce RTX vyšla. DXR ale snižuje výkon o 40–60 %. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 18. 11. 2018 1:52

    Aznohh (neregistrovaný)

    Kdybys měl dutá makovičko alespoň průměrné IQ, pochopil bys, že když oddělali jeden efekt z klasické rasterizace a dali ho na RT cores, tak by dle tvé teorie mělo dojít ke zrychlení nebo alespoň zachování rychlosti vykreslování. Což se nestalo a rychlost spadla na polovinu. Proč asi... Inu, protože RT cores jedou i s tím jedním efektem na 100% vytížení a zpomalují tak vykreslování. O přidávání nějakých dalších RT efektů tak nemůže být ve stávající generaci vůbec řeč. :D