Odpovídáte na názor k článku Nvidia oficiálně odhalila GPU Turing. Obří 12nm čip, GDDR6, ray tracingové jednotky. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
RT se vyuziva prevazne pro ofline rendering, nektera filmova studia tim vyjizdi nektere pasy ktere jsou rposte vhodne na RT na GPU a tohl ejim pomuze, stejne tak herni enginy se dnes nevyuzivaj jen na hry, ale stale vice se na tom dela prave i prezentacni grafika
my s kolegou pomalu z Vray v Maxku prechazime na Unreal Engine, u animaci je proste rozdil jestli ji mas vyrendrovanou za tyden nebo za 2 hodiny (snimek za 2 minuty, nebo za 1 vterinu, u 3 minutove animace to znamena klidne tento rozdil tyden nebo 2 hodiny na stejnem stroji)
s realisticnosti nema RT nic spolecneho, realne vypadajici scenu muzes udelat obouma tema metodama vykreslovani/zpracovani obrazu